Panele i folia?

1. Data: 2001-09-27 20:19:01

Temat: Panele i folia?
Od: "Zbigy" <Z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam na 3 pietrze dosyc nowego bloku (6 lat) i przymierzam sie do
ulozenia paneli. W dwóch róznych sklepach usłyszalem takie stwierdzenia :
1. Na III piętrze na 100% nie ma zadnej wilgoci i folia w tym przypadku jest
calkowicie niepotrzebna ;
2. Niezaleznie od tego gdzie i na ktorym piętrze folia+pianka MUSI byc;

Czy jakis fachowiec moglby to skomentowac, bo mam metlik w glowie.

--
Zbigy
z...@i...pl

1. Data: 2001-09-28 12:02:33

Temat: Re: Panele i folia?
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zbigy <Z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9p0140$26q$...@n...tpi.pl...

> 1. Na III piętrze na 100% nie ma zadnej wilgoci i folia w tym przypadku
jest
> calkowicie niepotrzebna ;

Sklaniam sie ku 1 z jednym zastrzezeniem: o ile wylewka jest naprawde sucha.
Bo podloge na wylewke robiona kilka dni wczesniej kladlbym jednak z folia.

J.

1. Data: 2001-09-28 17:13:19

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:

> Sklaniam sie ku 1 z jednym zastrzezeniem: o ile wylewka jest naprawde sucha.
> Bo podloge na wylewke robiona kilka dni wczesniej kladlbym jednak z folia.

a co jesli pod wylewka jest tez folia? tak jest u mnie. a pod folia jest
styropian.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2001-10-04 11:50:31

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigy" <Z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 2. Niezaleznie od tego gdzie i na ktorym piętrze folia+pianka MUSI byc;
>
> Czy jakis fachowiec moglby to skomentowac, bo mam metlik w glowie.

Fachowcem nie jestem, ale może trzeba się zastanowić nad tym, co się
mieści w pomieszczeniu piętro niżej - jak tam jest wilgotno (obecnie
są nieograniczone możliwości zmiany układu ścian i rozkładu pomieszczeń).

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2001-11-03 18:27:38

Od: "MarekWoj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
wiadomości

> [...]
> mieści w pomieszczeniu piętro niżej - jak tam jest wilgotno (obecnie
> są nieograniczone możliwości zmiany układu ścian i rozkładu pomieszczeń).

Czesc Wojtek,
masz racje, jesli tam jest kuchnia, albo, co nie daj Boze łazienka...
Wystarczy nawet, jesli lokatorzy ponizej beda intensywnie ogrzzewali
mieszkanie, a Ty lubisz "chłodek".
Wtedy para bedzie sie skraplala pod Twoim parkietem.
Albo, na ten przzyklad bedzie tam zamieszkiwalo 25 osob ( z pieskami) to
pomysl ile pary wodnej oni wydychają...
A pies , jak sam wiesz , duzo wilgoci produkuje.
Zzawsze dawaj folie !

Pozdrawiam

MW

barlinek