Panele pod czy wokół ościeżnic?

1. Data: 2007-01-17 11:58:27

Temat: Panele pod czy wokół ościeżnic?
Od: Michał Gancarski <w...@-...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jeśli było, to proszę dać znać.

Czy panele pownno się kłaść pod ościeżnicami czy też obcinać je tak, by
ościeżnice otaczały?

Dzięki i pozdrawiam

--
Michał Gancarski
http://gancarski.com - "Żabie udka" czyli niezależny blog wygadanego

"I know not everyone will like me, but this is who I am so if you don't
like it, tough !"

2. Data: 2007-01-17 12:32:41

Temat: Re: Panele pod czy wokół ościeżnic?
Od: "pejurek" <j...@q...rq> szukaj wiadomości tego autora

Człowiek podpisany jako "Michał Gancarski" napisał:
> Witam,
> Jeśli było, to proszę dać znać.
> Czy panele pownno się kłaść pod ościeżnicami czy też obcinać je tak, by
> ościeżnice otaczały?
> Dzięki i pozdrawiam

znalazłem ten wątek (BTW sam o to pytałem)
http://tiny.pl/wfzg

3. Data: 2007-01-17 22:28:47

Od: Michał Gancarski <w...@-...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Jan 2007 13:32:41 +0100, pejurek napisał(a):

[...]
> znalazłem ten wątek (BTW sam o to pytałem)
> http://tiny.pl/wfzg

Dzięki.

--
Michał Gancarski
http://gancarski.com - "Żabie udka" czyli niezależny blog wygadanego
randroida

"I am extraordinarily patient, provided I get my own way in the end."

4. Data: 2007-01-18 06:42:59

Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Gancarski" <w...@-...tlen.pl>
napisał w wiadomości news:1fa37c829ecjt$.1jl3aio462f87.dlg@40tude.net...
> Czy panele pownno się kłaść pod ościeżnicami czy też obcinać je tak, by
> ościeżnice otaczały?

Kiedyś w instrukcji kładzenia paneli widziałem, że jeśli ośsieżnice już są,
to należy je podciąć, a pod nie wsunąć panele.
Obcinanie paneli jest IMHO nieestetyczne, bo należy zachować odstęp
dylatacyjny.
Druid29

5. Data: 2007-01-18 17:56:05

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

To zależy, co najpierw w przyszłości będziesz chciał zmienić - gówniane panele, czy
oscieżnice - daj to na wierzchu.
JaC

It has removed 2928 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

6. Data: 2007-01-18 19:22:53

Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> To zależy, co najpierw w przyszłości będziesz chciał zmienić - gówniane
panele, czy oscieżnice - daj to na wierzchu.
> JaC

Nawet g*****ne panele można porządnie położyć..., no chyba że wybierasz
g*****ną robotę :-)

Druid29