Panele podlogowe po kilku latach ??? Co na podloge ????

1. Data: 2005-10-25 13:53:34

Temat: Panele podlogowe po kilku latach ??? Co na podloge ????
Od: "Remek" <c...@t...cos> szukaj wiadomości tego autora

Ciagle nie moge sie zdecydowac na ulozenie paneli podlogowych.
Dla mnie to taka sztuczna podloga :(
Jakie maja opinie na temat paneli uzytkownicy ktorzy eksploatuja taka
podloge powiedzmy od 2 - 3 lat ???
Z tego co zaobserwowalem u znajomych, po dwoch latach widoczne sa juz male
szparki :(
Takie ciemne linie na kilku zlaczeniach.
Spowodowane to moze byc jakoscia paneli czy tez ich "wlasciwosciami" co do
ktorych jakos ciagle nie mam przekonania ?
Po prostu lichy material za 30-40/zl za m2 :)

Co mozecie polecic zamiast paneli ?
Korek terakote???
Kazde z powyzszych ma rowniez wady...zimna terakota...korek drogi :)

--
Remek www.remig.cad.pl
Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

2. Data: 2005-10-25 16:46:07

Temat: Re: Panele podlogowe po kilku latach ??? Co na podloge ????
Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podzielam twoje obawy dot. paneli, widziałam podłogi po kilku latach i myslę
że najlepszym rozwiazaniem jest drewno: parkiet lub deski jak wolisz, a na
to standardowy lakier nie jakiś ekologiczny bo nie warto, wydałam potrójnie
na ekologiczny i po dwóch latach poprostu zmył się. Panele niestety nie są
wieczne a parkiet prawie. Pod wzgledem trwałości polecam dąb, ja mam troche
tańszy buk, są teraz egzotyczne, bardzo trwałe ale to juz inna klasa cenowa.
Jesli kupisz u producenta cena będzie porównywalna z panelami.
Powodzenia!

3. Data: 2005-10-26 06:55:11

Od: " err" <e...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

panel laminowany jest jednym z tandetniejszych roziwązań i również popieram
drewno na podłodze. aczkolwiek w tym wypadku jest możliwa "trzecia droga".
można położyć w stu procentach drewniane panele, widziałem takie z
barlinka.kładzie sie je dokładnie tak jak panele laminowane ale za to są z
drewna. zachowują sie jak parkiet ale nie stwarzajątylu problemów przy
układaniu.myślę że to cieklawa alternatywa.

4. Data: 2005-10-26 07:05:23

Od: stachu <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

err napisał(a):

> ... procentach drewniane panele, widziałem takie z
> barlinka.kładzie sie je dokładnie tak jak panele laminowane ale za to są z
> drewna.

Barlinecka deska jest równie w 100 % z drewna jak i panele
podłogowe :)

PS.

Tak, wiem na czym polega różnica, ale nie zmienia to faktu, że w
obu przypadkach najważniejsza jest ... chemia. :(

--
spp

5. Data: 2005-10-26 10:52:55

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drewna. zachowują sie jak parkiet ale nie stwarzajątylu problemów przy
> układaniu.myślę że to cieklawa alternatywa.

W desce barlineckiej ROBIĄ SIĘ TAKIE SAME SZPARY jak w panelach.
Co do zużycia: Normalny parkiet jest kilka razu droższy od paneli, a do tego
dochodzi okresowe cyklinowanie i lakierowanie. Trzeba się zastanowić ile
kosztuje zakup i okresowe odnawianie parkietu, a ile kładzenia nowych paneli
co parę lat. Taniej wychodzą panele, nie ma przy tym pylenia, wynoszenia
mebli z mieszkania, smrodzenia lakierem...
Ale jak się komuś pane nie podobają, bo sa bzzydkie bo źle wyglądają itd
itp to trzeba zrobić parkiet :-)
--
__

Re: gaz czy prad??