Panele szklane

1. Data: 2006-12-02 19:13:37

Temat: Panele szklane
Od: q...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos zna jakas firme, ktora robi takie rzeczy:
http://dom.gazeta.pl/Ladny-Dom/1,61600,2832270.html ?

Szukam w necie i "na mieście" i kompletna porazka...

Marcin Kłos

2. Data: 2006-12-02 23:35:02

Temat: Re: Panele szklane
Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <q...@g...pl> napisał w wiadomości
s.com...
>Czy ktos zna jakas firme, ktora robi takie rzeczy:
>http://dom.gazeta.pl/Ladny-Dom/1,61600,2832270.html ?
>Szukam w necie i "na mieście" i kompletna porazka...

A na którym mieście szukasz?

3. Data: 2006-12-03 14:57:12

Od: "Marcin Kłos" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na którym mieście szukasz?
> pozdrawiam

Wa-wa, ale jak miasto bedzie inne, a koszty transportu nie podwoja ceny
takiego panela to jestem z tym OK.

Marcin Klos

4. Data: 2006-12-03 18:24:09

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 3 Dec 2006 00:35:02 +0100 I had a dream that Huckleberry
<n...@p...onetonet.pl> wrote:
>A na którym mieście szukasz?

Nie nauczyłeś się jeszcze, że dla Warszawiaków wszystko poza ich ukochanym
miastem to niewarte uwagi wioski Polski "B"?

--
Grzegorz Janoszka

5. Data: 2006-12-03 19:33:38

Od: q...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie nauczyłeś się jeszcze, że dla Warszawiaków wszystko poza ich ukochanym
> miastem to niewarte uwagi wioski Polski "B"?
>
> --
> Grzegorz Janoszka

Grzegorzu,

1. To nie temat na te grupe. Jak nie masz nic do powiedzenia na temat
to nie mow...

2. Twoja opinia jest jedynie odzwierciedleniem Twoich kompleksow, a nie
faktyczna ocena sytuacji. To oczywiste, ze rozgladam sie po swoim
miescie bo ono jest najblizej, ale jak napisalem interesuje mnie firma
w dowolnym miescie o ile da sie przywiezc ten panel za znosne pieniadze
- to dlatego nie wymienilem miasta w pierwszym poscie.

3. Ja jestem Warszawiakiem od pokolen i dlatego Warszawa jest dla mnie
miastem ukochanym, ale w pelni rozumiem, ze mieszkaniec kazdego innego
miasta odnosi sie w ten sam sposob do owego. Arogancja i lekcewazeniem
wobec mieszkancow innych miast wykazuja sie raczej ci Warszawianie,
ktorzy przyjechali tu za chlebem w ciagu kilku ostatnich lat, ale to
juz NTG jak wspomnialem w p. 1.

Marcin Klos

6. Data: 2006-12-03 19:58:04

Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYTNIJ_TO_@_WYCINAJ_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam w necie i "na mieście" i kompletna porazka...

z tego co napisano w artykule nie są to gotow elementy tylko sposób
wykonania, Wynika z tego że takie płyty szklane po prostu można zamówic u
szklarza (szkło musi być proste i nie deformować widoku. Brzegi płyt powinny
być delikatnie sfazowane (szlifowanie) aby nie kaleczyły.
Montaż to kwestia pomysłu np cienkie aluminiowe kątowniki u góry i u dołu
pasa płyt i klejenie silikonem lub klejem, śruby w nawierconych wcześniej
otworach (przez szklarza)- powierzchnia pod szkłem musi być w tym przypadku
prosta aby dociągnięcie śrub nie spowodowało pęknięcia płyt, malowanie płyt
szklanych i klejenie ich do ściany, słowem nieogranicznone mozliwości...
--
Jackare
Bytom / Kraków

7. Data: 2006-12-03 20:05:49

Od: q...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Jackare napisał(a):
> [...]
> szklanych i klejenie ich do ściany, słowem nieogranicznone mozliwości...

No tak, a co z barwieniem szkla? Czy szklarz zrobi mi panel w dowolnym
kolorze?

Marcin

8. Data: 2006-12-03 20:39:08

Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYTNIJ_TO_@_WYCINAJ_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malujesz sprayem "od tyłu" i masz barwione :)
Zagrożenie jest takie że nie znajdziesz odpowiadającego Tobie koloru
--
Jackare

9. Data: 2006-12-04 22:00:38

Od: q...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Jackare napisał(a):
> Malujesz sprayem "od tyłu" i masz barwione :)
> Zagrożenie jest takie że nie znajdziesz odpowiadającego Tobie koloru
> --
> Jackare

Wydaje mi sie, ze to jednak nie jest takie proste, bo:

1. Farba może zacząć się łuszczyć pod wpływem ciepła w pobliżu
kuchenki

2. Tak duża tafla szklana musi mieć odpowiednią wytrzymałość itp.

Czy może przesadzam?

Marcin

10. Data: 2006-12-06 07:55:23

Od: Azja <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

q...@g...pl wrote on 2006-12-02 20:13:
> Czy ktos zna jakas firme, ktora robi takie rzeczy:
> http://dom.gazeta.pl/Ladny-Dom/1,61600,2832270.html ?
>
> Szukam w necie i "na mieście" i kompletna porazka...

Ja znalazłem:

Tafla 70x250

szkło hartowane 8mm 360 zł
szkło hartowane 10mm 496 zł
szlifowane krawędzie, 4 lub 6 otworów pod śruby 8
czas: 1 tydzień

<kryptoreklama>
KRYSTAL Sp.j. A. Wawszczak J. Kaczyńska
Warszawa, ul. Rumiankowa 4, tel. 022 6677850
</kryptoreklama>

--
Azja

50% procent badanych nie zdaje sobie sprawy,
że stanowi połowę społeczeństwa

szafki kuchni - mycie
Stolarz okolice Łomianki
Gdzie kupić obrazy ?