Pani Ginekolog w Katowicach lub Sosnowcu???

1. Data: 2002-09-13 18:19:56

Temat: Pani Ginekolog w Katowicach lub Sosnowcu???
Od: "Inka" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może mi podać adres jakiejś miłej pani ginekolog w Katowicach a
jeszcze lepiej w Sosnowcu?
Najbardziej interują mnie lekarze "nie-prywatni".
Dziękuje za wszelkie sugestie.

2. Data: 2002-09-16 11:01:36

Temat: Re: Pani Ginekolog w Katowicach lub Sosnowcu???
Od: "big mama" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najbardziej interują mnie lekarze "nie-prywatni".

Polecam "Medis" w Katowicach (ul.Szeptyckiego-os.Paderewskiego). Pani nazywa
się Teresa Orwat (broń Boże inna). Zadbana Pani po czterdziestce. Jestem u
niej od jakiś 7 lat i jestem bardzo zadowolona. Ach, oczywiście ma kontrakt
z kasą chorych.
Pozdrawiam
BM

cholesterolu czesc dalsza