[CROSS-POST] Panią aptekarkę & antybiotyki

1. Data: 2010-01-14 22:08:45

Temat: [CROSS-POST] Panią aptekarkę & antybiotyki
Od: Koziołek <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za cross - posta, ale chciałem napiętnować rozdartą magister
farmacji i skutki uboczne kuracji antybiotykami.
Ponieważ od ponad tygodnia zażywam mocny antybiotyk, mimo przegryzania
tabletkami na osłonę i żarcia jogurtów dopadła mnie siakaś grzybica.
Postanowiłem zatem wstąpić do pigularzy i zakupić specyfik który by mnie z
tej przypadłości wyleczył.
Duża apteka, cztery "ekspedientki", bezpośrednio za moimi plecami kłębiący
się tłumek - jakieś osiem, dziesięć osób. Młoda aptekarka z donośnym głosem.
- Dzień dobry. Czy kupię u pani jakiś środek przeciw grzybicy, bez recepty?
Zażywam antybiotyk i coś mi wyrosło...
- A GDZIE PANU TA GRZYBICA WYROSŁA?!!!
- Eeee... W ustach...
- PIECZE PANA? BOLI?
- Piecze i swędzi
- A MOŻE TO AFTA?
- Eee... Nie. Na pewno nie afta... Może jakieś tabletki? Podobno jest coś
takiego?
- JEST, ALE ZA SŁABE. DAM PANU KROPLE. AFTIN. PĘDZELKOWAĆ SOBIE.
Itp., itd w ten deseń. W rezultacie wyszedłem nie z tym co chciałem, ale nie
dość że babka prawie krzyczała, to i tak bez tego inni klienci byli w stanie
usłyszeć każde słowo stojącego przy ladzie, a ja kurwa zbyt nieśmiały
jestem, żeby w takiej sytuacji naprostować sprawę.
No i w z wiązku z tym mam pytanie: czy ten aftin może mi pomóc? Jeśli tak,
to jak go stosować? Zakraplać, czy moczyć? Zaznaczam, że napletek posiadam w
całości.

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek

2. Data: 2010-01-14 22:16:08

Temat: Re: [CROSS-POST] Panią aptekarkę & antybiotyki
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Koziołek pisze:

> No i w z wiązku z tym mam pytanie: czy ten aftin może mi pomóc? Jeśli tak,
> to jak go stosować? Zakraplać, czy moczyć? Zaznaczam, że napletek posiadam w
> całości.

Smarować.
A najlepiej przeczytać ulotkę.

Ewa

3. Data: 2010-01-14 22:25:27

Temat: Re: Panią aptekarkę & antybiotyki
Od: lolka <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 23:08, Koziołek <d...@x...pl> wrote:

> Z harcerskim pozdrowieniem,
>
> Koziołek

Jak on jest do paszczy to ja mam jeden pomysl, ale musialbys
zaangazowac malzonke ;)

--
*lolka*

4. Data: 2010-01-14 22:35:17

Od: Koziołek <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

lolka napisała:

> (ciach!)
Lolka, wyjdziesz za mnie?

Koziołek

5. Data: 2010-01-14 22:48:38

Od: Motylek <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Koziołek napisał:

> Lolka, wyjdziesz za mnie?

W sumie do tego "leczenia" nie trzeba za nikogo wychodzic, wyjdzie taniej ;)

6. Data: 2010-01-14 22:51:20

Od: lolka <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 23:35, Koziołek <d...@x...pl> wrote:

> Lolka, wyjdziesz za mnie?
>
> Koziołek

Niestety, ale wychodze za maz wylacznie w soboty.

--
*lolka*

7. Data: 2010-01-14 22:52:09

Od: Motylek <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musisz dokupic dozownik http://tiny.pl/hm9lf - nasaczyc i moczyc :)

8. Data: 2010-01-14 23:00:18

Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koziołek" <d...@x...pl> napisał w wiadomości grup

> No i w z wiązku z tym mam pytanie: czy ten aftin może mi pomóc? Jeśli tak,
> to jak go stosować? Zakraplać, czy moczyć? Zaznaczam, że napletek posiadam
> całości.

dermatolog i wez recepte na dactarin gel.

9. Data: 2010-01-14 23:01:25

Od: Koziołek <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Motylek napisał
> Musisz dokupic dozownik http://tiny.pl/hm9lf - nasaczyc i moczyc :)

A ja tyle szukałem sztucznych włosów łonowych ;)

Koziołek

10. Data: 2010-01-14 23:03:18

Od: Koziołek <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

lolka napisała:

> Niestety, ale wychodze za maz wylacznie w soboty.

;)

Koziołek

Cwiczenia koordynacyjno-ruchowe u maluszka - czy nie zaszkodzą?
Płucka...
Operacyjne prostowanie zebow.
Rekordowe zarobki polskich lekarzy!
Polipy zatok nosowych. Jakiego lekarza polecacie? Proszę o poradę!