Panie sobie plotkują :-))

1. Data: 2002-12-17 14:13:24

Temat: Panie sobie plotkują :-))
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| http://kiosk.onet.pl/art.html?DB=162&ITEM=1103108&KA
T=240

1. Data: 2002-12-17 15:56:06

Temat: Re: Panie sobie plotkują :-))
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
T=240

No, ja "zmęczyłam". Nie wiem przeciwko czemu się buntujesz ;)..
Jesteś męskim szowinistą, naprawdę?
Kobiety są solą ziemi, jej duszą i były przecież ponoć pierwsze. :)
Mężczyźni, ze swoją brutalną siłą usiłują zakłamać tę prawdę.
Nie mogą tego zrobić inaczej jak dewaluując znaczenie i ducha i kobiet.
Efekty? No.. takie sobie;). Cywilizacja "fury, skóry itd", niszczenie
Matki Ziemi.. , walki, walki, walki kogutów" ;)
Przy czym, zabijając ducha (w kobiecie), sami pozbawiają się busoli.
Cóż tu dodawać.. a że mnóstwo jest zastraszonych kobiet, którym
wmówiono, że są gorsze? To efekt tresury, nie przekonań.
Dla mnie jest niezwykle zdumiewającym fakt, że "odkrywa się"
te prawdy teraz, jakbyśmy z księżyca spadli od kilkunastu lat.
Czy już tak zgłupieliśmy do szczętu od tej papki, którą nas karmią? ;)

Powiem Ci też, jaki jest ratunek dla KK (IMO, imo ;))
- tylko zniesienie celibatu mogłoby znieść wpływ ciśnienia spermy ;)
na mózgi urzędników PB ;) i zapewne tak się stanie.
Zwróć też uwagę na kretyńsko prostackie komentarze pod tym artykułem..
Gdzie rośnie ta młodzież, na Pana! :)). Polska to zaiste dziwna kraj ;).

E.

1. Data: 2002-12-17 16:11:54

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

EvaTM wrote:
[cut]
| Powiem Ci też, jaki jest ratunek dla KK (IMO, imo ;))
| - tylko zniesienie celibatu mogłoby znieść wpływ ciśnienia spermy ;)
| na mózgi urzędników PB ;) i zapewne tak się stanie.

Abstrahując od meritum, jestem niezwykle ciekaw, czy formy nie zapożyczyłaś
(częściowo) od Urbana.

P.

1. Data: 2002-12-17 16:19:08

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> EvaTM wrote:
> [cut]
>
> Abstrahując od meritum, jestem niezwykle ciekaw, czy formy nie zapożyczyłaś
> (częściowo) od Urbana.

Nie czytuję Urbana od wielu miesięcy, ale być może wpadliśmy
na ten sam pomysł?
;)
E.

1. Data: 2002-12-17 16:36:54

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz gdzie mieszasz?

| Przy czym, zabijając ducha (w kobiecie),

Nikt nie zabija ducha w kobiecie. Dlatego właśnie istnieje celibat.
By się uchronić przed jego zabiciem przez kobiety.

Mylisz duchy, sorki ale sprawdziłem.
To nie te same duchy. Ale opis jest trudny do wytworzenia,
musiałbym używać wydumań pisarskich, więc byłby to obraz
nierzetelny.

A reszta... no cóż. Jest jak jest.
Chodzi taka masa zidiociałych facetów, to i konsekwencje dziejowe mamy.
Najśmieszniejsze, że przyczyna występuje o likwidację skutków.
:-))

A globalizując: Gdyby kobiety wiedziały jak wielką pomocą
w tej samej idei powinny(mogą) być, to pewnie dużo by się zmieniło.
Ale się nie zmieni. Reguły prostej przyrody zdominują ludzkość.
I tyle.

I tu żadne babine lamenty nic nie pomogą.

Ewciu a argumenty o busoli, tresurach, etc. zostaw na artykuł
w ...

> [...]
| te prawdy teraz, jakbyśmy z księżyca spadli od kilkunastu lat.
| Czy już tak zgłupieliśmy do szczętu od tej papki, którą nas karmią? ;)

Ty tu okiem mrugasz, czy nie?
Może uprzedź mnie wcześniej, żebym nie traktował tego poważnie.
Ale po co powielać papkę?

| Powiem Ci też, jaki jest ratunek dla KK (IMO, imo ;))
| - tylko zniesienie celibatu mogłoby znieść wpływ ciśnienia spermy ;)
| na mózgi urzędników PB ;) i zapewne tak się stanie.

Nie stanie się, ponieważ oprócz prowadzących organizację, są jeszcze
(być może ostatni) duchowni.
Jak ich - tych paru - braknie, to wtedy, jeśli o mnie chodzi,
mogą się wszyscy zakopulować na śmierć.

| Zwróć też uwagę na kretyńsko prostackie komentarze pod tym artykułem..
| Gdzie rośnie ta młodzież, na Pana! :)). Polska to zaiste dziwna kraj ;).

Bo Ewciu brak wiedzy. Ale nie tej podręcznikowej zmienianej w zależności
od podmuchu i rozjaśnionych czerepów naukowców.
Właśnie tej podstawowej, nie ulegającej zawieruchom cywilizacji.

Szkoda tylko, że zdążyli wyłapać ostatnich wolnych, to nawet nie ma jak
sprawdzić empirycznie.

A kobiety - kocham i nie_na_widzę - myślę, że to zdrowe.

:-))
ale się natyradziłem
:-))
ett

1. Data: 2002-12-17 20:04:46

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 17 Dec 2002 15:13:24 +0100, eTaTa napisaB(a):

T=240

Zjadłem, a przy okazji ze dwa inne. Onet czasem warto odwiedzić
jak się nie ogląda telewizji. Tylko, że mi się nie chce czytać.

BTW Jakoś nie mam specjalnego nabożeństwa do teologów.:)

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

1. Data: 2002-12-17 20:25:16

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 17 Dec 2002 17:36:54 +0100, eTaTa napisał:

> Bo Ewciu brak wiedzy. Ale nie tej podręcznikowej zmienianej w zależności
> od podmuchu i rozjaśnionych czerepów naukowców. Właśnie tej podstawowej,
> nie ulegającej zawieruchom cywilizacji.

Wzorem Amnesiaca przyznaję rację.:) Wiedza i umiejętności, m.in.
umiejętność rozmowy, słuchania i wnioskowania. To są podstawy.
Tylko czy ktoś tego nauczy lepiej niż rodzic?

> Szkoda tylko, że zdążyli wyłapać ostatnich wolnych, to nawet nie ma jak
> sprawdzić empirycznie.
>
> A kobiety - kocham i nie_na_widzę - myślę, że to zdrowe.

A ja lubię, a czasem mnie bawią.

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

1. Data: 2002-12-17 22:43:34

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"EvaTM" w news:atnheq$5c5$1@news.tpi.pl napisał(a):

> Kobiety są solą ziemi, jej duszą

Kobiety sa pazerne. Marzy im sie byc nie tylko sola, ale jeszcze i dusza.
Podobnie jest wlasnie z tym rownouprawnieniem. Sprowadza sie ono do tego,
ze kobiety chca miec przywileje zarowno damskie jak i meskie, a obowiazkow
jak najmniej ;)

> Efekty? No.. takie sobie;). Cywilizacja "fury, skóry itd",

Wszystko to dla kobiet. Ona nie wybralaby golodupca. Najwieksze szanse
mial ten z najlepsza skora. A teraz krytykuja... Faceci tego nie wymyslili
;)

> niszczenie Matki Ziemi.. ,

Po to aby kobiety mialy czym sie dezodorowac, nosic cetkowane futra itp.
;)

> walki, walki, walki kogutów" ;)

Koguty nie walcza jesli dzieki temu nie maja szansy przypodobac sie
jakiejs kurce ;)

> Cóż tu dodawać.. a że mnóstwo jest zastraszonych kobiet,
> którym wmówiono, że są gorsze?

Tak... kobiety zas facetom nic takiego nie wmawiaja przy kazdej okazji.
Swoja droga ogladalas moze dzisiaj Kasie i Tomka? ;) "Ten policjant to
kretyn! Co on mysli? Ze jak jestem kobieta to na zmiane zarowki potrzebuje
48 godzin?! Kretyn jeden!" ;)

> To efekt tresury, nie przekonań.

:)

> Dla mnie jest niezwykle zdumiewającym fakt, że
> "odkrywa się" te prawdy teraz, jakbyśmy z księżyca
> spadli od kilkunastu lat.

Nie z Ksiezyca tylko z Wenus i z Marsa ;)

> - tylko zniesienie celibatu mogłoby znieść wpływ ciśnienia
> spermy ;)

Tak... wtedy mialby tez kto przynosic ulge cierpiacym na wscieklizne
macicom ;)

> Polska to zaiste dziwna kraj ;).

Gdyby tylko Polska...

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-12-18 08:14:49

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <EvaTM> wylosował takie:

> Powiem Ci też, jaki jest ratunek dla KK (IMO, imo ;))
> - tylko zniesienie celibatu mogłoby znieść wpływ ciśnienia spermy ;)
> na mózgi urzędników PB ;) i zapewne tak się stanie.

ratunek?
ratunek jest potrzebny dla ciebie imo ;-)
jeśli widzisz tylko spermę
to musisz mieć nią zachlapane oczy

--
przyszła kryska do matyska.
a matysek trzask ją w pyska!

1. Data: 2002-12-18 11:30:01

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@2...antispamior.pl> napisał w wiadomości
> Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <EvaTM> wylosował takie:

> ratunek?
> ratunek jest potrzebny dla ciebie imo ;-)
> jeśli widzisz tylko spermę
> to musisz mieć nią zachlapane oczy

Ależ mi dołożyłeś, Trenerze.. :))
Z grubej rury! :))
A ja tylko chciałabym mieć Szacunek dla Człowieka w człowieku..
i chciałabym, żeby przywódcy Duchowi nie byli od Życia oderwani..
i żeby dawali przyklad czynem, zamiast zamykać się w dogmatach
przez siebie wymyślonych, nie przez Boga czy Chrystusa..
I żeby nie grzeszyli Pychą i nie gorszyli czynem.
I żeby wiara była Wiarą, nie zaś polityką.
Za dużo misie marzy? No cóż..
Tylko facet pyszny mógł napisać to co Ty, Trenerze..
Facet, któremu kobieta kojarzy się ze złem,
jak tym, o których był ten artykuł.
Czytałeś go ;) ?
Nieważne.. niektórzy czytają, czytają, piszą, piszą i piszą.
I nic nie pojmują.
;)
E.

ps.Wybacz, eTaTku.. chyba więcej już Tobie pisać nie muszę?
Jak uvażasz?

Rekolekcje o seksie
Polowanie na księży?
:/