Re: Pańswowe plany Kaczyńskiego.

Data: 2017-01-25 16:38:58
Temat: Re: Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

Pszemol pisze:
> "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> wrote in message

> Podaj proszę przykład takiego państwa na Zachodzie... I dopisz, przez
> kogo i w jaki sposób jest takie państwo "zdyskredytowane"?

Każdy system państwowy bez solidnych moralnych podstaw, cyli bez zdrowej
rodziny, prędzej czy póżniej się rozpadnie. Właśnie na Zachodzie Europy
mamy przykład takiego upadku państwowości. A to, że to się akurat nazywa
aktualnie socjaldemokracja nie ma najmiejszego znaczenia. Kilkadziesiąt
lat temu był do realny socjalizm a jeszcze wcześniej narodowy socjalizm.
Nie łap mnie więc za słowa bo nie w tym rzecz. Rzecz idzie o PODSTAWY
zdrowej rodziny, rodziny PARTNERSKIEJ a nie matriarchalnej lub
patriarchalnej. Tylko rodzina heteroseksualna, w kórej panuje
partnerstwo między płciami umożliwi zbudowanie zdrowego społeczeństwa. A
do tego by zbudować partnerską rodzine musi zapanować równość wewnątrz
płci: między synem i ojcem oraz córka i matką oraz zaufanie i szacunek
miedzy płciami. Warunkiem stworzenia takich relacji jest zaś wychowanie
seksualne dzieci wśród rodziców, wychowanie oparte na otwartości,
zaufaniu i partnerstwie.

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/