Pantoprazol + l karnityna + spalacz

1. Data: 2011-10-28 12:29:47

Temat: Pantoprazol + l karnityna + spalacz
Od: Marian Paździoch <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy są jakieś przeciwskazania do łączenia pantoprazolu z l karnityną i
typowym spalaczem tłuszczu (thermo speed extreme Olimpu)?

Pzdr.
M.

2. Data: 2011-11-02 23:48:56

Temat: Re: Pantoprazol + l karnityna + spalacz
Od: "kukikoko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prazol hamuje wydzielanie kwasów w żołądku, thermo ma
mnóstwo kofeiny, więc pobudza żołądek do wydzielania
kwasów.
Więc bez sensu moim zdaniem.
L-karnityna to aminokwas i nie ma wpływu.

3. Data: 2011-11-03 09:54:38

Od: Marian Paździoch <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kukikoko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kwasów.
> Więc bez sensu moim zdaniem.
> L-karnityna to aminokwas i nie ma wpływu.

Dzięki, i tak profilaktycznie odpuściłem na czas leczenia :).

Pzdr.
M.

4. Data: 2011-11-03 10:14:07

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-03 10:54, Marian Paździoch pisze:
> Użytkownik "kukikoko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
>>

> Dzięki, i tak profilaktycznie odpuściłem na czas leczenia :).
>
> Pzdr.
> M.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Karnityna#L-karnityna_w
_handlu
Brak dotąd ostatecznej oceny toksyczności L-karnityny w długoterminowym
stosowaniu.
Mimo że L-karnityna jest sprzedawana jako substancja wspomagająca
odchudzanie, nie ma naukowych dowodów na to, że rzeczywiście pomaga
spalić tłuszcz.
A pantoprazol, jak chociazby oslonowke IPP przepisuje sie glownie po to,
zeby ochronic zoladek przed takimi gownami jak lykasz, wiec jak juz
musisz je lykac, to przynajmniej z oslona.

[CROSS] długi czss oczekiwania do lekarza specjalisty
Nabijaniu kabzy aptecznym handlarzom - nie!
ACL - rekonstrukcja
dziwna wysypka rozyczka codziennie gdzie indziej tylko wieczorem
kłopoty z erekcją - jak wygląda terapia psychologiczna?