Paraliż przysenny

1. Data: 2007-09-30 19:02:49

Temat: Paraliż przysenny
Od: dostha <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio ciągle mi się to zdarza- między trzecią a piątą w ogóle nie
mogę spać normalnie, żeby "to" mi się nie wydarzyło. I tak od dwóch
tygodni. Wcześniej też tak miałam, ale rzadko, najwyżej parę razy w
miesiącu. Guglałam trochę, ale niewiele mi to pomogło. Bardzo mi to
przeszkadza, jestem cały dzień zmęczona i senna. Czy są jakieś sposoby,
żeby się tego pozbyć, a jeśli nie, do jakiego lekarza powinnam się udać?

2. Data: 2007-10-01 13:07:45

Temat: Re: Paraliż przysenny
Od: "ser" <s...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj przez kilka dni brać łagodne środki nasenne jak lerivon i zobacz czy
się poprawiło. Taki lekkie sen może być spowodowany zaburzeniami
ciśnieniowymi i faktycznie wcale nie chce się spać tylko następuje omdlenie.
Należy nie zasypiać w fotelu, kłaść się dopiero po dużym zmęczeniu i, jeśli
to nie pomoże, udać się do lekarza.

3. Data: 2007-10-02 09:16:31

Od: "pomidor" <k...@k...i.szczypinska.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ser" <s...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
> następuje omdlenie. Należy nie zasypiać w fotelu, kłaść się dopiero po
> dużym zmęczeniu i, jeśli to nie pomoże, udać się do lekarza.

??

lerivon nie jest łagodnym środkiem...

4. Data: 2007-10-02 12:39:21

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Oct 2007, ser wrote:

> Spróbuj przez kilka dni brać łagodne środki nasenne jak lerivon

Lerivon nie jest łagodnym środkiem nasennym ale wręcz przeciwnie
- klasycznym antydepresantem, co więcej może nasilać zaburzenia
snu jeśli jest niewłaściwie użyty. (na szczęście jest to lek
na depresję)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

Dziwne problemy.
warto z tym biec do lekarza?
Produkty firmy Nikken i "magnetyczne materace"
Czerniak... przerzuty - czy i gdzie w Polsce jeszcze ktoś może pomóc?
Depresja - psycholog czy psychiatra