Kaczyński znowu łże. Tym razem w sprawie podręczników.

21. Data: 2011-09-15 21:02:08

Temat: Re: Parcie do władzy.
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-08-2011 o 15:25:24 robercik-us <r...@p...onet.pl>
napisał(a):

> Pozwolę sobie zapytać wprost.
> Czy jesteś sympatykiem Kaczyńskiego?

Niespecjalnie. Właściwie jest dwóch ludzi w polskiej polityce, których
uważam za stosunkowo przyzwoitych, a są to marek Jurek i Piotr Naimski.
Obu znam osobiście i jestem raczej przekonany, że obecny system i ich
przenicuje, jak przyjdzie co do czego. Albo wypluje na śmietnik, jak to
już się stało z Markiem Jurkiem.

Jestem zdecydowanym przeciwnikiem obecnych rządów, które uważam, za
najgorsze od czasów zmian z 1989. Takiej skali oszustwa, afer i przekrętów
nie osiągnęli ani SLDowcy, ani AWSowcy. I żadni z nich nie osiągnęli
takiego mistrzostwa w manipulacji nastrojami ludzi.

--
Adam

22. Data: 2011-09-16 13:20:46

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.09.15 23:02, użytkowniczka/użytkownik Adam Pietrasiewicz napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> [...]
> SLDowcy, ani AWSowcy. I żadni z nich nie osiągnęli takiego mistrzostwa w

He he - Adam - mamy w tej kwestii podobne zdanie - a jeszcze zauważ jak PO-PiS
zagłuszają inne partie - to jest chyba największa manipulacja od 20 lat wolnego
kraju.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

23. Data: 2011-09-16 14:19:54

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.09.2011 15:20, Jacek Kruszniewski pisze:
> He he - Adam - mamy w tej kwestii podobne zdanie - a jeszcze zauważ jak
> PO-PiS zagłuszają inne partie - to jest chyba największa manipulacja od
> 20 lat wolnego kraju.

Witajcie cóż gdyby tego obie partie nie robiły okazało by się że
są do siebie bliźniaczo podobne. Ale fakt manipulacja pierwszej klasy
--
Piotr M:)

PFRON - nowe zasady refundacji ZUS dla DG
Ulga na przejazd pkp, mpk Wroclaw.
Gdzie na wakacje?
Czy portal racjonalista.pl złamał prawo ?
internetowy słownik języka migowego