Ulga na przejazd pkp, mpk Wroclaw.

1. Data: 2011-07-05 01:18:18

Temat: Ulga na przejazd pkp, mpk Wroclaw.
Od: i...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Planuje na dniach odwiedzic "kraj za ktory moje Dziady przelewaly
krew",(tylko po c... o)

Czy do ulgowych przejazdow na przejazdy pociagiem i bezplatne na
autobus
wystarczy mi dowod tozsamosci i orzeczenie o stopniu
niepelnosprawnosci?

Czy potrzebuje jakies inne dokumenty, np. znaczek z bogiem
Donaldem ;-)

Czy zmienilo sie cos na lepsze z dostepnoscia dla osob
niepelnosprawnych
do srodkow komunikacji (za przeproszeniem) publicznej we Wroclawiu?

Pozdrawiam Piotrek

2. Data: 2011-07-05 20:06:52

Temat: Re: Ulga na przejazd pkp, mpk Wroclaw.
Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik i...@v...pl napisał:
> Czy potrzebuje jakies inne dokumenty, np. znaczek z bogiem
> Donaldem ;-)

Możesz spróbować numeru z półbogiem 'Jarkiem'... :-P, może zadziała
lepiej niż z bogiem 'Donaldem'.

> Czy zmienilo sie cos na lepsze z dostepnoscia dla osob
> niepelnosprawnych
> do srodkow komunikacji (za przeproszeniem) publicznej we Wroclawiu?

Wg mnie zmieniło się ostatnio i to bardzo...
No żyć, nie umierać...

A tak serio, to nie wiem jak jest we Wrocławiu, ale u mnie w prywatnych
liniach autobusowych ostatnio zacząłem płacić jakieś bajecznie niskie
kwoty za przejazdy. Ot choćby za przejechanie 40-stu km, płacę 39 groszy
polskich, a za przejechanie 10 km - 18 groszy polskich...

Kiedyś jechałem do Krakowa - odległość chyba coś ze 180 km - z
przewodnikiem, a tu każą mi za dwie osoby całe 3 zeta zabulić :-)...

No lepiej niż w Hameryce mówię wam.

Tylko potrzebna jest biała legitymacja wydawana przez pcpr z adnotacją o
znacznym stopniu niepełnosprawności na wzrok.

A teraz do Wrocka... coś mi się widzi, że teraz jakieś straszliwe
remonty tam prowadzą i nawet pełnosprawni na PKP mają problem z
dostaniem się gdzie trzeba. Katowice też podobnie wyglądają.

Polska się rozbudowuje - jak za Kazimierza Wielkiego :-D.

pozdr
Robert G.

Gdzie na wakacje?
Czy portal racjonalista.pl złamał prawo ?
internetowy słownik języka migowego
OT-Bajeczka o SAMOistnym powstaniu życia-zdruzgotana!!!
czemu?