czemu?

1. Data: 2011-05-31 17:43:45

Temat: czemu?
Od: "Megi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przepraszam wszystkich za to,że każda moja wiadomość jest w innym wątku.
Jestem tu &quot;świeża&quot; i nie wiem co źle robie.
Może ktos pomoże, z góry dziekuje.
Pozdrawiam
Megi

2. Data: 2011-06-01 14:12:50

Temat: Re: czemu?
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.05.31 19:43, użytkowniczka/użytkownik Megi napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> [...]
> Przepraszam wszystkich za to,że każda moja wiadomość jest w innym wątku.
> Jestem tu&quot;świeża&quot; i nie wiem co źle robie.

Podejrzewam, że to jest wina bramki na onecie lub jej ustawień - znaki "&gt;" znaczy
to samo co ">" w html-u - ja używam czytnika grup wbudowanego w Kuriera
Poczty pakietu SeaMonkey, Taki sam jest w Thunderbird, Czytnik grup dyskusyjnych lub
usenet jest też wbudowany w operę oraz klienta poczty systemu Windows,
można też spróbować założyć konto na google, tam jest lepsza bramka usenet-u.

W tym co wymieniłem mogę pomóc.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2011-06-02 15:29:43

Od: "amk" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:4de648e3$0$2436$6...@n...neostrada
.pl...
> [...]
> operę oraz klienta poczty systemu Windows, można też spróbować założyć
> konto na google, tam jest lepsza bramka usenet-u.

Z pewnością chodzi o kodowanie polskich znaków - pewno system windows, co?
;- ) Proponuje zmienić czytnik grup usnetowych.
AK

4. Data: 2011-06-02 17:12:31

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011.06.02 17:29, użytkowniczka/użytkownik amk napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):

> [...]
> Z pewnością chodzi o kodowanie polskich znaków - pewno system windows,
> co? ;- ) Proponuje zmienić czytnik grup usnetowych.

Ja?? u mnie wszystko OK

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

5. Data: 2011-06-02 17:28:38

Od: "amk" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:4de7c480$0$2506$6...@n...neostrada
.pl...
> Dnia 2011.06.02 17:29, użytkowniczka/użytkownik amk napisała/napisał
> (niepotrzebne skreślić):

> Ja?? u mnie wszystko OK

:- ) No tak, nie wszystkie windowsowe czytniki robią "kaszanę" z kodowaniem.
Nie wiem dokładnie na czym to polega, ale podejrzewam, że chodzi o
niezgodność informacji w nagłówku wiadomości.
AK

6. Data: 2011-06-02 18:15:49

Od: "keramp z Pyrlandii" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "amk" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kodowaniem. Nie wiem dokładnie na czym to polega, ale podejrzewam, że
> chodzi o niezgodność informacji w nagłówku wiadomości.

A może wystarczy tylko poustawiać to i owo np tak
http://www.outlook.pl/outlook-express-poprawna-konfi
guracja/253/
Zdrówka

7. Data: 2011-06-02 19:41:09

Od: "amk" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "keramp z Pyrlandii" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:is8khh$itk$...@m...internetia.pl...
> Użytkownik "amk" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
.pl...

> A może wystarczy tylko poustawiać to i owo np tak
> [...]

No, super!!!! Nawet nie wiedziałam , że jest taka możliwość. Pewno pomoże.
:- )

8. Data: 2011-06-02 19:53:02

Od: "amk" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
grup dyskusyjnych:is8khh$itk$...@m...internetia.pl...
> A może wystarczy tylko poustawiać to i owo np tak
Zaraz.... sprawdziłam u siebie w Windows Live - następca Outlooka.
"Czytanie/Czcionka" jest na Europa Środkowa(Windows). Natomiast ISO jest w
Zakładce "Wysyłanie/ Ustawienia międzynarodowe" !!! No to juz nie wiem???
Ode mnie wychodzi w porządku....

9. Data: 2011-06-03 15:41:58

Od: "keramp z Pyrlandii" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w Zakładce "Wysyłanie/ Ustawienia międzynarodowe" !!! No to juz nie
> wiem??? Ode mnie wychodzi w porządku....

Możesz jeszcze zaszkodnikować hmm tylko nie wiem czy to nie jest tylko na OE
hmm ale co tam ;)Zadziałaj może OE Power Tool. :D
Zdrówka

10. Data: 2011-06-26 17:33:19

Od: Megan <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdzam czy jest ok
Megi

Re: ma??e?stwa osób chorych psychicznie
Re: małżeństwa osób chorych psychicznie
małżeństwa osób chorych psychicznie
Informator. Przewodnik osoby niepełnosprawnej
[Wrocław] SP dla dziecka niepełnosprawnego ruchowo