Informator. Przewodnik osoby niepełnosprawnej

1. Data: 2011-05-20 16:29:27

Temat: Informator. Przewodnik osoby niepełnosprawnej
Od: "Jakub Żołędziowski" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wczoraj, będąc na szkoleniu organizowanym przez jedną z Fundacji ba rzecz
niepełnosprawnych jedna z uczestniczek na to szkolenie przyszła zaopatrzona
w broszurę noszącą nazwę - dokładnie: &#8222;Informator. Przewodnik osoby
niepełnosprawnej&#8221;. W związku z tym, że chciałem się w coś takiego zaopatrzyć
zacząłem Google'ować n/t temat i jeśli moje poszukiwania są prawidłowe to
taką broszurę mógłbym uzyskać w PFRON-ie. Jest tylko jedno ale - nigdy nie
miałem z nimi żadnych "konszachtów" i stąd wątpliwość: Czy ktoś z Was
orientuje się, czy takową broszurę można bez problemu uzyskać, czy też
najpierw musiałbym się z PFRON-em dużo na załatwiać, żeby być
ich "klientem", a dopiero potem moooże mógłbym o takową broszurę poprosić,
czy też takie coś nie należy się każdemu i trzeba spełnić jakieś duże
wymagania, żeby coś takiego zechcieli mi "podarować" ?

Za każde info z Waszej strony z góry serdeczne dzięki.

Pozdr.
-== cOOba ==--

2. Data: 2011-05-25 23:30:05

Od: "wt" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> taką broszurę mógłbym uzyskać w PFRON-ie. Jest tylko jedno ale - nigdy nie
> miałem z nimi żadnych "konszachtów" i stąd wątpliwość: Czy ktoś z Was
> orientuje się, czy takową broszurę można bez problemu uzyskać, czy też

Trzeba się tam udać i poprosić.

[Wrocław] SP dla dziecka niepełnosprawnego ruchowo
książka na urlop
Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:
Re: Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:]
Re: Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:]