[Wrocław] SP dla dziecka niepełnosprawnego ruchowo

1. Data: 2011-05-17 16:54:23

Temat: [Wrocław] SP dla dziecka niepełnosprawnego ruchowo
Od: "iza" <i...@u...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
gdzie we Wrocławiu znajdę szkołę podstawową, gdzie uczą się dzieci
niepełnosprawne ruchowo bez innych sprzężeń? Nie szukam szkoły specjalnej,
tylko masowej dostosowanej lub integracyjnej.
iza

2. Data: 2011-05-20 09:11:31

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-05-17 18:54, użytkowniczka/użytkownik iza napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> Witam,
> gdzie we Wroc?awiu znajde szko?e podstawow?, gdzie ucz? sie dzieci
> niepe?nosprawne ruchowo bez innych sprze?en? Nie szukam szko?y specjalnej,
> tylko masowej dostosowanej lub integracyjnej.
> iza

A byłaś w szkole najbliższej? nie wiem w jakim stopniu Twoje dziecko jest
niepełnosprawne ale może zacząć od najbliższej okolicy? Może da sobie radę na miejscu

może to być najlepsze rozwiązanie.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

książka na urlop
Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:
Re: Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:]
Re: Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:]
lekko i z przytupem poproszę