Re: czemu?

Date: Thu, 02 Jun 2011 19:12:31 +0200
From: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: czemu?

Dnia 2011.06.02 17:29, użytkowniczka/użytkownik amk napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):

> Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl>
> napisał w wiadomości grup
.pl...

> Z pewnością chodzi o kodowanie polskich znaków - pewno system windows,
> co? ;- ) Proponuje zmienić czytnik grup usnetowych.

Ja?? u mnie wszystko OK

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

02.06 amk
02.06 keramp z Pyrlandii
02.06 amk
02.06 amk
03.06 keramp z Pyrlandii
26.06 Megan
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla