Re: czemu?

Data: 2011-06-02 17:28:38
Temat: Re: czemu?
Od: "amk" <a...@o...pl>

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:4de7c480$0$2506$6...@n...neostrada
.pl...
> Dnia 2011.06.02 17:29, użytkowniczka/użytkownik amk napisała/napisał
> (niepotrzebne skreślić):

> Ja?? u mnie wszystko OK

:- ) No tak, nie wszystkie windowsowe czytniki robią "kaszanę" z kodowaniem.
Nie wiem dokładnie na czym to polega, ale podejrzewam, że chodzi o
niezgodność informacji w nagłówku wiadomości.
AK

02.06 keramp z Pyrlandii
02.06 amk
02.06 amk
03.06 keramp z Pyrlandii
26.06 Megan
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla