Pare pytan dotyczacych tego pierwszego razu.

1. Data: 2002-04-08 11:30:02

Temat: Pare pytan dotyczacych tego pierwszego razu.
Od: "Qba" <q...@q...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pare pytan dotyczacych tego pierwszego razu:
1. Czy po defloracji nie kontynuowac stosunku ? Czy tylko wtedy, gdy sprawia
bol ?
2. Kiedy/w jakich warunkach/pozycji ma dojsc do defloracji, zeby sprawiala
jak najmniej bolu ?
3. Ile tygodni goi sie rana wynikla w skutek defloracji ?
4. Czy jezeli dziewczyna(dziewica) nie odczuwa bolu przy pierwszym razie to
znaczy, ze nie powstala zadna rana ?

Jaki w ogole ma byc scenariusz tego pierwszego razu /od strony "technicznej"
:) ?

Z gory dzieki, za potraktowanie serio,
Pozdrawiam,
Qba
ps.
nie robie sobie zadnych zartow !,
po prostu niedawno uswiadomilem sobie, ze jakbym zwiazal sie kiedys z
dziewczyna(dziewica)
/ wiem, wiem w dzisiejszych czasach to niemozliwe ;), chociaz... :) /
to niewiedzialbym jak !najlepiej! sie zachowac :(

2. Data: 2002-04-08 11:33:47

Temat: Re: Pare pytan dotyczacych tego pierwszego razu.
Od: "mikrus" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qba" <q...@q...w.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
(ciach)
> [...]
> / wiem, wiem w dzisiejszych czasach to niemozliwe ;), chociaz... :) /
> to niewiedzialbym jak !najlepiej! sie zachowac :(

Coś mi sie wydaje, że Ciebie "RAJCUJE" już samo pisanie na ten temat.....
m.

3. Data: 2002-04-08 13:13:29

Od: "DuckmAn" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qba" <q...@q...w.pl> >
> [...]

-Tylko wtedy gdy sprawia bol.

> 2. Kiedy/w jakich warunkach/pozycji ma dojsc do defloracji, zeby sprawiala

- ;) Po bozemu? :)))

> 3. Ile tygodni goi sie rana wynikla w skutek defloracji ?

-Moja panne bolalo z 5 dni.

> 4. Czy jezeli dziewczyna(dziewica) nie odczuwa bolu przy pierwszym razie
> znaczy, ze nie powstala zadna rana ?

-Niekoniecznie. To zalezy od wielu czynnikow. Moja panne malo bolalo w
trakcie.

> Jaki w ogole ma byc scenariusz tego pierwszego razu /od strony
"technicznej"
> :) ?

- Rozbierasz panne i do dziela :)

> Z gory dzieki, za potraktowanie serio,

-heh :) Pisze calkiem serio.

> [...]
> dziewczyna(dziewica)
> / wiem, wiem w dzisiejszych czasach to niemozliwe ;), chociaz... :)

-Mozliwe. Sam znam okolo 5 100% dziewic (calkiem calkiem!) Za ktore mam
zamiar sie zabrac ;-) Znam tez i nie dziewice (zabawowe panny) ale czy to
sie liczy? Moze.. jak sie z kim wiazac chcesz na stale. Ale tak? Oby za
bardzo nierozlajdaczona byla i tyle :)

> to niewiedzialbym jak !najlepiej! sie zachowac :(

- Tu pasuje tekst piosenki "Bo z dziewicami nigdy nie wie oj nie wie sie czy
moze jest juz dobrze..." :) Trudna sprawa ja moja 8 miesiecy meczylem. Ale
za to swiadomosc ze badasz "nieskazone" rejony heh :) First Class :)

duckman

4. Data: 2002-04-08 14:23:31

Od: "Qba" <q...@q...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś mi sie wydaje, że Ciebie "RAJCUJE" już samo pisanie na ten temat.....

wiem, ze wyglada to dosyc nienormalnie, ale naprawde - nie podniecalem sie
piszac tego posta :|

5. Data: 2002-04-08 14:45:18

Od: "Qba" <q...@q...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - ;) Po bozemu? :)))

cos tak czulem,
poza tym: jak dziewica to pewnie babka glebokiej wiary :)

> -Moja panne bolalo z 5 dni.

postaram sie zejsc z ta cyferka do zera :)

> -heh :) Pisze calkiem serio.

dlatego jeszcze raz: dzieki :)

> -Mozliwe. Sam znam okolo 5 100% dziewic (calkiem calkiem!) Za ktore mam
> zamiar sie zabrac ;-)

good luck :)

> Znam tez i nie dziewice (zabawowe panny) ale czy to
> sie liczy?

pewnie tylko w pucharach druzynowych :),
ale w zawodach indywidualnych raczej nie;

> Moze.. jak sie z kim wiazac chcesz na stale.

to jest wlasnie ten bol: jak dziewica to na ogol, albo sie z nia ozenisz
albo ci nie da :(

> Oby za
> bardzo nierozlajdaczona byla i tyle :)

swieto prawda

> - Tu pasuje tekst piosenki "Bo z dziewicami nigdy nie wie oj nie wie sie
czy
> moze jest juz dobrze..."

jop; polomski to pewnie zaliczyl krocie bedac mega-plejbojem '60

> :) Trudna sprawa ja moja 8 miesiecy meczylem.

i nie musiales sie z nia ozenic?! chlopie jak tys ja zabajerowal :)))

> za to swiadomosc ze badasz "nieskazone" rejony heh :) First Class :)

co czuje, ze niedlugo przylacze do grona kolumbow :)

pozdrawiam,
qba

6. Data: 2002-04-08 14:51:51

Od: "DuckmAn" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> cos tak czulem,
> poza tym: jak dziewica to pewnie babka glebokiej wiary :)

-Nie :) Wystarczy z dobrego domu.

> to jest wlasnie ten bol: jak dziewica to na ogol, albo sie z nia ozenisz
> albo ci nie da :(

-taaa...

> czy
>
> jop; polomski to pewnie zaliczyl krocie bedac mega-plejbojem '60

-blee :)

> i nie musiales sie z nia ozenic?! chlopie jak tys ja zabajerowal :)))

-Niewiele brakowalo...

> co czuje, ze niedlugo przylacze do grona kolumbow :)

-Warto :) tylko potem zobowiazania :) Porzucona dziewica :) heh to dopiero
problem! :))
duckman

czy ktos wie, co oznacza skrot RU-486 ?
Szkoły (kursy) masażu.