Park Szczytnicki - pomocy

11. Data: 2001-04-27 08:33:42

Temat: Re: Park Szczytnicki - Czy przesadzać stare drzewa
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
news:9c6i20$co3$1@sunsite.icm.edu.pl...
> Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:9c6bp6$ibl$...@z...polsl.gliwice.pl...
> [...]
>
> Byłem pewien, że zajarzysz. Ale trudno napiszę inaczej:
> zapytaj swego interlokutora czy jak to drzewo kwitło to były na nim liście
> czy też nie.

Spróbuję się dowiedzieć, gdzie to drzewo. Liści RACZEJ jeszcze nie było -
ale nie wymagaj za dużo, w końcu te 50 lat minęło:-)

Pozdrawiam, Basia.

12. Data: 2001-04-30 07:54:02

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Melduje się wrocławianin choć ogrodnik początkujący. Spóźniony bo miałem
przerwę w odbieraniu postów.
Zadanie nie jest najłatwiejsze ponieważ rzeczywiście jak pisze Jacek
Kaliszan park jest bardzo rozległy. Na szczęście w miarę go znam i duże
leśnopodobne obszary mogę wykluczyć z poszukiwań od razu.
Precyzyjna lokalizacja przedmiotu sporu wiele by pomogła.
Magnolie rzeczywiście są bardziej popularne we Wrocławiu i widuję je
kwitnące co wiosnę. Tulipanowiec - znany jest mi niestety tylko ze
słyszenia - czy jest on rzeczywiście podobny do magnoli? Co ewidentnie
odróżnia jedno od drugiego?
Na te pytania spróbuję poszukać odpowiedzi samodzielnie ale na wszelki
wypadek proszę o podpowiedzi.
Wolne majowe jakie nastało spędzam na pracy z ziemią do której aby dojechać
przejeżdzam przez park Szczytnicki więc kilka spacerów dobrze mi zrobi.

Pozdrawiam

Bogusław

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9c6bs5$j68$...@z...polsl.gliwice.pl...

13. Data: 2001-04-30 13:42:20

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> kwitnące co wiosnę. Tulipanowiec - znany jest mi niestety tylko ze
> słyszenia - czy jest on rzeczywiście podobny do magnoli? Co ewidentnie

Wszystko. Tulipanowiec jest tak podobny do magnolii jak
na przyklad dab do topoli.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2001-05-01 20:44:05

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dojechać
> przejeżdzam przez park Szczytnicki więc kilka spacerów dobrze mi zrobi.

W koncowych dniach maja bede w Wrocławiu kilka dni.
Możemy sie umówic . I po parku poszukac tego drzewa.
Jacek

15. Data: 2001-05-03 21:43:36

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpwiedź zaczynającą się od "Bardzo chętnie" wysłałem na Twój adres ale bez
kropki po 'j'- czy dojdzie ??? (z kropką w ogóle niechciał wyjść).
Bogusław
Użytkownik Jacek Kaliszan <k...@o...wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9cn7b5$o94$...@n...tpi.pl...

> dojechać
> >
> W koncowych dniach maja bede w Wrocławiu kilka dni.
> Możemy sie umówic . I po parku poszukac tego drzewa.
> Jacek

beczka na deszczówke - PILNE?
wróble, a trawnik
Ale leje!