Re: Parkowanie

From: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Parkowanie
Date: Wed, 18 Oct 2006 12:46:37 +0200

Dziś dostałem takiego maila kto chce niech poczyta:

Witam,

Bardzo dziękuję za mail i wyrazy poparcia. Nigdy w życiu nie przypuszczałem,
że moja mała prywatna aktywność może skupić uwagę tylu osób! Do dziś
dostałem ponad 600 maili z chęcią dołączenia do akcji pomocy
niepełnosprawnym.

W zasadzie każdy list to prośba o naklejki. Hmm... Nie ma co ukrywać, że
odzew czytelników GW przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. W miniony
weekend z wydatną pomocą mojej córki zapakowałem do kopert wszystko co
miałem i wysłałem pocztą - niestety, starczyło jedynie dla 190 pierwszych
osób...

Ale już zacząłem lobbying wśród znajomych drukarzy w sprawie produkcji
dodatkowych kilku tysięcy. Mam nadzieję, że się uda, wtedy będę kontynuował
wysyłkę. Z otwartymi ramionami powitam też każdą pomoc - być mże ktoś z
popierających ma możliwość bezkosztowego dodruku na marginesie jakiejś innej
działalności...

Mam też jeszcze inny pomysł. Wzór naklejki można ściągnąć z adresu
http://www.sendspace.com/file/8l5ae2, oryginlna wielkość to 135mm x 100mm.
Wtedy wystarczy kupić w sklepie paczkę arkuszy samoklejących etykiet
adresowych do użycia w drukarce komputerowej (np Avery Zweckform) i już
można naklejki zrobić we własnym zakresie.

Jeszcze raz dziękuję, życzę powodzenia w walce i serdecznie pozdrawiam.

Piotr