Parkowanie na miejscach dla niepełnosprawnych.

41. Data: 2005-01-10 18:13:22

Temat: Odp: WOŚP - PŁACE
Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

HuSadam

> Tak.
> Za uczciwego fachowca TRZEBA dobrze zapłacić.
> Adam Pietrasiewicz

Zgadzam się - nigdy nie przeczylem. Ale co tu jest ważne - "uczciwego" czy
"fachowca" i za która z tych dwóch cech zamierza Pan tak dużo płacić?
Bo jak dla mnie uczciwość winna być składnikiem obligatoryjnym i
niezaleznym od wysokości wynagrodzenia a tylko fachowość powinna być
wynagradzana proporcjonalnie.
HuSadam

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837

42. Data: 2005-01-10 23:16:56

Temat: Re: Parkowanie na miejscach dla niepełnosprawnych.
Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

10 Jan 2005 17:33:30 +0100, na pl.soc.inwalidzi, HuSadam działając w
porozumeniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg znaków:

> Wszystko zależy od tego, czy granat rzuca się na schody czy wkłada w
> spodnie urzędnikowi odpowiedzialnemu za decyzje. Osobiście wole urwać czyjeś
> jaja niż niszczyć niewninne w koncu niczemu martwe przedmioty.

Z całym szacunkiem, ale obawiam się, że przy takim detalicznym podejściu,
nie wystarczy Ci życia na zrealizowanie tego planu.

Pozdrawiam
marder

--
Każdy kolejny rząd chce naszego dobra, a nam zostało go już tak niewiele...

43. Data: 2005-01-11 01:58:52

Temat: Granat rzuć!!!
Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> Z całym szacunkiem, ale obawiam się, że przy takim detalicznym podejściu,
> nie wystarczy Ci życia na zrealizowanie tego planu.
> marder

Wcale nie mam zamiaru go realizować. Podsuwam jedynie pomysły młodszym
kolegom po wózku.

44. Data: 2005-01-11 10:42:12

Temat: Re: Granat rzuć!!!
Od: "news" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HuSadam" <h...@i...pl>
napisał w wiadomości news:003001c4f781$0c341c00$a9a660d9@terminal...

ciach...

> Wcale nie mam zamiaru go realizować. Podsuwam jedynie pomysły młodszym
> kolegom po wózku.
> HuSadam
><

,-)))))))
HuSadam dobry jestes !!!
Brawo !
Teraz Cie rozumie ;-)

Pozdr
SSR

45. Data: 2005-01-12 19:02:20

Od: "MACIEJKA" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spotkałem gdzieś taki napis pod znakiem : "ZABRAŁEŚ MOJE MIEJSCE - WEŻ SOBIE
MOJE KALECTWO"
Tak serio w USA za parkowanie na miejscu dla inwalidy przez osoby
nieuprawnione kara wynosi 100 lub 150$ i nie ma siły aby parkował
nieuprawniony. Za złamanie normalnego zakazu parkowania kara wynosi 50$.
Użytkownik "Marcin Wieczorek" <i...@n...lubie.spamu.org> napisał w
wiadomości news:crpj95$188q$1@news2.ipartners.pl...

46. Data: 2005-01-12 19:11:57

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> Spotkałem gdzieś taki napis pod znakiem : "ZABRAŁEŚ MOJE MIEJSCE - WEŻ
SOBIE
> MOJE KALECTWO"

Na parkingu powinien stać facet z pałą i łamać nogi wysiadającym kierowcom.
Ja mogę to robić.

47. Data: 2005-01-13 12:16:45

Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!
Ja się też zastanawiam jak to zrobić, aby nie parkowali na naszych miejscach
i nie ma metody u nas niestety. BURAKI I TAK BĘDĄ NA TYCH MIEJSCACH
PARKOWAĆ.
Kiedyś miałem taką sytuację zaparkowałem a tu podjeżdża burak w jakimś
lepszym autku, ja mu mówie że to jest miejsce dla inwalidy może by
przestawił furkę a ten na mnie masz gdzie stanąć to nie zawracaj mi głowy i
jeszcze coś o tym że tyle grup uprzywilejowanych i coś tam jeszcze nie
pamiętam. Oczywiście ja za telefon i na 112 a tam słyszę że to parking
prywatny tesco i niech oni się martwią. Idę do ochroniarza tak idę o kulach
jakieś 300 m a on mówi mi że nie da rady upilnować całego parkingu. tak że
koszmar.
Ale kiedyś widziałem akcję we Wrocławiu i tam w mieście na parkingu na
miejscu inwalidy stoi piękny merol a za nim tak aby uniemożliwić wyjazd tego
merola maluszek z kartą inwalidy. Akcja mówię Wam ;-) przychodzi facet z
merola i szkak go trafia bo nie może wyjechać tak ze 20 min aż przyjechała
policja wtedy wyjeżdża facet na wózku i co tam było dalej to nie wiem bo
stałem daleko ale wymachiwanie rąk i jeszcze inne gesty w wykonaniu kierowcy
merola no i potem wyciąganie dokumentów i tylko domyśleć się można co było
dalej. Może to jest metoda ?? Nie wiem, podaje pod rozmyślanie.
pozdrawiam Wiesław W.

WOŚP - PŁACE
!!! Skad wozek inwalidzki za 1 zl ??
Wielka prośba o opinie