Parowanie okien

1. Data: 2009-10-20 07:39:39

Temat: Parowanie okien
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno parowanie szyb to normalny problem zwiazany ze szczelnoscia
nowoczesnych okien.
Ale mam pytanie. Czy okno trojszybowe powinno parowac na wewnetrznej
szybie? Wstawilismy trojszybowe okna i ta wewnetrzna szyba bywa teraz
zaparowana. Wydawalo mi sie, ze pomiedzy szybami nie powinno miec co
sie skraplac, ale moze sie myle. Ktos wie jak to jest?

Stalker

2. Data: 2009-10-20 18:14:06

Temat: Re: Parowanie okien
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker wrote:
> [...]
> zaparowana. Wydawalo mi sie, ze pomiedzy szybami nie powinno miec co
> sie skraplac, ale moze sie myle. Ktos wie jak to jest?

mnie jakos okna nie paruja :) ciekawe dlaczego.

3. Data: 2009-10-21 05:07:34

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisal w wiadomosci
m.googlegroups.com...

> [...]
> zaparowana. Wydawalo mi sie, ze pomiedzy szybami nie powinno miec co
> sie skraplac, ale moze sie myle. Ktos wie jak to jest?

Mi tak parowaly w srodku, wiec umylem w cieply dzien (jakis srodek do szyb
samochodowych Plastmal), dalem uszczelke pomiedzy skrzydla i skrecilem. Juz
nie paruja. :-)

4. Data: 2009-10-21 10:06:55

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mnie jakos okna nie paruja :) ciekawe dlaczego.

Bo masz pewnie "starodawne" okna a nie nowoczesne ! :)

Pozdrawiam

Kane

5. Data: 2009-10-21 10:52:02

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kane wrote:

> Bo masz pewnie "starodawne" okna a nie nowoczesne ! :)

nowoczesne drewniane okna z pakietami k=1.0

6. Data: 2009-10-21 13:03:39

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nowoczesne drewniane okna z pakietami k=1.0

Marek - ja zartowalem ;)

Pozdrawiam

Kane

7. Data: 2009-10-21 13:07:31

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Dyjor pisze:

> nowoczesne drewniane okna z pakietami k=1.0

Za sucho w mieszkaniu:)

8. Data: 2009-10-25 09:23:22

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno parowanie szyb to normalny problem zwiazany ze szczelnoscia
> nowoczesnych okien.

nie to nie jest normalny objaw i niema nic wspolnego z nowoczesnymi oknami a
ze zla wentylacja poprostu.
spowodowana ogolnie kiepskim wykonaniem wentylacji lub okien.
tak czy inaczej jest to objaw niewlasciwy i trzeba cos naprawic zeby tak sie
nie dzialo.

> [...]
> zaparowana. Wydawalo mi sie, ze pomiedzy szybami nie powinno miec co
> sie skraplac, ale moze sie myle. Ktos wie jak to jest?

no to oprocz skopanej wentylacji masz jeszcze wadliwe okna.
niemaja prawa parowac miedzy szybami, do poprawki

--
pzdr
piotrek

9. Data: 2009-10-28 20:10:53

Od: Marek <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Paź, 08:39, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> [...]
> zaparowana. Wydawalo mi sie, ze pomiedzy szybami nie powinno miec co
> sie skraplac, ale moze sie myle. Ktos wie jak to jest?

Jestes pewien że jest to wewnętrzna (2ga) szyba? Moje podwojne czasami
paruja od zewnątrz - w porach wiosna jesien - W dni kiedy na zewnatrz
jest b. wilgotno i zrobi sie odpowiednio zimno na dworze - jest dobra
izolacja miedzy szybami i zewnetrzna zimna "lapie" wilgoc z powietrza
(poranki i wieczory).

Moim skromnym to w "prawidlowych oknach" między szybami nie powinno
NIC parowac. Szyby sa odpowiednio zespolone, pokryte jakimś kauczukiem
wokolo i z tego co sie orientuje to te aluminiowe profile dystansujace
miedzy szybami maja wewnatrz "srodek" wchlaniajacy ewentualna wilgoc -
ale moge byc w bledzie.

Pora na suszarkę do prania ?
meble kuchenne Sosnowiec i okolice
szukamy plytek podobnych do....
Maskowanie uszkodzen na oknach z okleina
Czy maly Karcher sie do czegokolwiek nadaje ?