Re: Pas do smokingu, muszka - pytania m.in. jak uszyć ?

Date: Tue, 13 Jul 2004 09:07:47 +0200
From: Wojciech Ściesiński <w...@N...net>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Pas do smokingu, muszka - pytania m.in. jak uszyć ?

Dnia 13.07.2004 08:49, Użytkownik Julka napisał:

> To wybierz się do dobrej pasmanterii albo sklepu z tkaninami.
> Powinni mieć katalogi burdy i wykroje w takich małych torebeczkach.

To jest myśl :-) Wiesz, czasami dla tak prostych rozwiązań to ... trzeba
się tym zajmować trochę bardziej niż ja - bo ja się tym nie zajmuję
wcale :-D
Mogę Ci za to opowiedzieć o typach mime plików (właśnie to
czytam :-) ). Chcesz ? ;-)

> Tutaj raczej nikt Ci wykroju nie da, bo przez internet to trochę
> trudno...
Skaner i ... już można wysyłać pocztą elektroniczną :-) Jakby ktoś
posiadał takowy i zechciał skopiować to oczywiście również mogę zrobić
przelew na jakąś rozsądną kwotę na pokrycie kosztów.

> Poa tym nie chce mi się wierzyć- masz w okolicy teatr,

> a nie masz sklepu z eleganckimi strojami dla panów?
Jest, jest - w końcu Bydgoszcz to nie takie małe miasto. Ale ten pas
podobno ma być w kolorze szala sukni (czy jakoś tak) ;-)

Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...net