Pas wyszczuplający i uczulenie?

1. Data: 2007-07-13 20:46:19

Temat: Pas wyszczuplający i uczulenie?
Od: "Adaq" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, pas wyszczuplający, kilka godzin noszenia i... nazajutrz krostki,
chyba uczulenie.
Czym to smarować? bo przecież nie bedę leciał z tym na pogotowie :)
Z góry dziękuję

2. Data: 2007-07-13 21:35:38

Temat: Re: Pas wyszczuplający i uczulenie?
Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adaq <A...@o...pl> napisał(a):

> Witam, pas wyszczuplający, kilka godzin noszenia i... nazajutrz krostki,
> chyba uczulenie.
> Czym to smarować? bo przecież nie bedę leciał z tym na pogotowie :)

Jak uczulenie - to doraźnie hydrocortisonum. Bez recepty.

I przeprać i porządnie wypłukać nieszczęsny pas.

Ania

3. Data: 2007-07-14 07:40:24

Od: "Ania" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak uczulenie - to doraźnie hydrocortisonum. Bez recepty.
>
> I przeprać i porządnie wypłukać nieszczęsny pas.
>
> Ania

> http://www.gazeta.pl/usenet/

a nie sa to zwykle potowki?

4. Data: 2007-07-14 10:01:04

Od: "Adaq" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponoc moze byc wredny, cos sie ostatnio mowilo! Znalazlem Fenistyil -moze
byc?

> a nie sa to zwykle potowki?
Hmmm. zebym to ja wiedzial. w opisie jest:
PAS NEOPRENOWY Stosując pas SOLAR BELT renomowanej firmy BOLLINGER stracisz
zbędne kilogramy i uzyskasz zgrabną sylwetkę, a LATO zbliża się
nieubłaganie. Pas podnosi miejscowo temperaturę ciała zmuszając organizm do
szybszej przemiany materii i spalania nadmiaru tkanki tłuszczowej. Najlepiej
używać minimum 30 - 45 minut dziennie. Wspaniałe rezultaty przynosi noszenie
pasa SOLAR BELT na gołe ciało w trakcie spacerów, ćwiczeń fitnessowych itp.
Można nosić wykonując np. prace domowe, porządki. Pas noszony pod ubraniem
jest mało widoczny więc można nosić go np. w trakcie pracy, spacerów, robót
domowych, szkole.

Wiec nosilem 2 dni po kilka godzin (nie ma okeslonego max.czasu) i czulem
nawet pod nim pot... :) -pewnie to wszsytko to wielka lipa! Pomógł komuś
pas? Dziekuję

5. Data: 2007-07-14 11:48:08

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adaq" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nawet pod nim pot... :) -pewnie to wszsytko to wielka lipa! Pomógł komuś

Pomógł, i to bardzo znacznie, ale nabić portfel... producentowi tych
pasów...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2007-07-14 21:38:41

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek"
> Pomógł, i to bardzo znacznie, ale nabić portfel... producentowi tych
> pasów...:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

Lepiej pieniądze wysyłać do optymalnej sekty.
Na książki optymalne.
Takim pasem to sobie można podłogę wyfroterować, a taka optymalna książką to
co?
Ognisko rozpalić?

Cancer

Amoksiklav a alkohol - troszkę inna sytuacja
przepuszczalność tlenu w soczewkach kontaktowych
Re: drżenie powieki
kaszel nocny...
Oczy