Oczy

1. Data: 2007-07-13 12:29:19

Temat: Oczy
Od: "deGenerau" <latarnikk[glum]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Opis problemu:
Jakis czas temu mialem jakies takie zapalenie oczu, pieczenie, piasek pod
powiekami i bardzo duzo ropnej wydzieliny, tak ze rano musialem "recznie"
rozklejac powieki. Zlekcewazylem to i po jakims czasie "samo przeszlo".
Minelo juz chyba z 5 miesiecy i niby nic sie nie dzieje tyle ze zaczalem
odczuwac pogarszanie sie wzroku, obraz jaki widze jest czasem rozmyty. Rano
jest lepiej, po poludniu gorzej, dodam ze pracuje caly dzien gapiac sie w
monitor komputera.
Czy to pogarszanie jakosci widzenia moze byc wynikiem przebytego stanu
zapalnego? Moze to po prostu ma zwiazek z praca i wiekiem - 37 lat, 10 lat
pracy na kompie, czyli, ze trzeba do okulisty po okulary;). Dodam jeszcze,
ze 5 lat temu mialem badania wzroku - 0,5 na jednym i 0,25 dioptrii na
drugim oku.
Za wszelkie ewentualne sugestie serdecznie dziekuje.

2. Data: 2007-07-14 19:30:25

Temat: Re: Oczy
Od: "DEM<>N" <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "deGenerau" <latarnikk[glum]@wp.pl> napisał w wiadomości
> Za wszelkie ewentualne sugestie serdecznie dziekuje.

1. należałoby powtórzyć kompleksowe badanie wzroku sprzed 5 lat (ciekawe jak
teraz wygląda to 0,5 ;) )
2. przy stałej pracy przy monitorach obciążającej wzrok powinno się przyjmować
leki i suplementy wzmacniające narząd: np. JAGODA PLUS LUTEINA, KLARIN ACTIV,
LUTEMAC (generalnie preparaty z luteiną, borówką, jagodą, beta karotenem)

Do kupienia tanio w sprawdzonej i polecanej przeze mnie sieci aptek:
http://www.ai.doz.pl/

3. Data: 2007-07-14 19:50:13

Od: "DEM<>N" <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

3. przerwy - co najmniej co 30 minut należy odrywć wzrok od monitora(ów),
najlepiej odchodzić od niego(nich) i wpatrywać się kilka minut gdzieś daleko,
porozglądać się po okolicy.

4. Data: 2007-07-15 10:11:43

Od: MacAaron <r...@n...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

DEM<>N:

> 1. należałoby powtórzyć kompleksowe badanie wzroku sprzed 5 lat (ciekawe
> jak teraz wygląda to 0,5 ;) )

Ja tam okulistą nie jestem, ale czy u prawie 40-letniego chłopa może się
zmienić geometria układu optycznego oka? Wydaje mi się, że wada wzroku
może postępować, dopóki oczy jeszcze rosną (kilka lat dłużej niż reszta
organizmu). No chyba że jest to duża wada na tle jakichś organicznych
patologii, ale tu z taką raczej nie mamy do czynienia.

MacAaron

Gulki na jezyku
Szukam Lekarza dobrego w Krakowie.
Tabletki Tołpa
Bioracef + alkohol
Leczenie zespołu kanału stępu - technika operacyjna