Gulki na jezyku

1. Data: 2007-07-13 10:32:43

Temat: Gulki na jezyku
Od: "Piotr" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie wiem jak to sie nazywa - nie moglem znalezc w necie, ale pojawily mi sie
w tylnej czesci jezyka jakies "gulki" - jest ich kilka. Mam uczycie jakby
bolalo mnie ciagle gardlo - przy przelykaniu sliny, jedzeniu. Co to jest?
Nie sa to na pewno afty - to mielem kiedys. Te gulki mniej bola. Mozna to
jakosc zwalczyc? Podejrzewam ze samo zejdzie po kilku dniach ale moze mozna
przyspieszyc ten proces? Bede wdzieczny za informacje.

Piotr

2. Data: 2007-07-14 18:53:40

Temat: Re: Gulki na jezyku
Od: "LL" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
mozna
> przyspieszyc ten proces? Bede wdzieczny za informacje.

To pewnie brodawki okolone-siedza w tylnej czesci jezyka i z reguły nie sa
najmniejsze ale czasem powiekszaja sie bardziej gdy masz stycznosc z jakas
bakteria w np. gardle np jakies przeziebienie, czasem wystepuje wokół nich
biały nalot ale schodzi po jakims czasie-mysle ze to nic takiego ale nie
jestem lekarzem wiec jesli twoj stan niepokoi ciebie samego, twoj rodzinny
lekarz bedzei najlepszy na poczatek.
pzdr.
looca

Szukam Lekarza dobrego w Krakowie.
Tabletki Tołpa
Bioracef + alkohol
Leczenie zespołu kanału stępu - technika operacyjna
MP3,AVI,DIVX,MPEG,SOFT = www.GEGEREKA.com