Re: Paski testowe na zakwaszenie organizmu

From: tomek wilicki <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Paski testowe na zakwaszenie organizmu
Date: Tue, 08 Jan 2008 20:08:51 +0100

Jeff wrote:

> ten cudowny preparat jest jednym z hitow oferowanych przez szarlatanow
> prowadzacych szemrana *klinike zdrowia*.
>
> Mozna tam nabyc i inne genialne wynalazki zaradnych specjalistow od
> robienia ludzi w bambuko:

hie, ostatnio mi kolezanka wmawiala ze jedzac cytryny zalkalizowala organizm
i dzieki temu znikla jej candida w uchu. Wytlumaczylem biedaczce, ze ile by
sie cytryn nie najadla, pH ucha nie zmieni, po prostu cytryna dala "kopa"
systemowi odpornosciowemu plus wzmocnila skore, przez co organizm skopal
grzybasowi grzybasa. Bez zadnej alkalizacji.

--
www.vegie.pl