Paski testowe na zakwaszenie organizmu

1. Data: 2008-01-08 14:18:59

Temat: Paski testowe na zakwaszenie organizmu
Od: "Kokoro" <p...@n...india.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chodzi mi o paski testowe pozwalające sprawdzić zakwaszenie organizmu na
podstawie próbki śliny lub moczu. Gdzie można coś takiego dostać ? (jedyne
co znalazłem w sieci to produkt Colonic Plus pH z dołączonymi paskami, ale
mi chodzi o same paski).

Pozdrawiam
Piotrek

2. Data: 2008-01-08 15:44:16

Temat: Re: Paski testowe na zakwaszenie organizmu
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kokoro wrote:

> [...]
> co znalazłem w sieci to produkt Colonic Plus pH z dołączonymi paskami, ale

o, nowe pojęcie w medycynie - zakwaszenie organizmu. Ja myślałem że tymi
paskami to sprawdza się kwaśność śliny i moczu, a tu proszę - jakaś nowość

niech zgadnę, wiedzę tajemną o zakwaszeniu rozpowszechnia producent proszku
alkalizującego?

--
www.vegie.pl

3. Data: 2008-01-08 16:34:01

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki <t...@w...pl> napisał(a):

> [...]
>
> niech zgadnę, wiedzę tajemną o zakwaszeniu rozpowszechnia producent proszku

ten cudowny preparat jest jednym z hitow oferowanych przez szarlatanow
prowadzacych szemrana *klinike zdrowia*.

Mozna tam nabyc i inne genialne wynalazki zaradnych specjalistow od robienia
ludzi w bambuko:

http://www.lalbavita.com.pl/strona.php?33605

4. Data: 2008-01-08 19:08:51

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff wrote:

> ten cudowny preparat jest jednym z hitow oferowanych przez szarlatanow
> prowadzacych szemrana *klinike zdrowia*.
>
> Mozna tam nabyc i inne genialne wynalazki zaradnych specjalistow od
> robienia ludzi w bambuko:

hie, ostatnio mi kolezanka wmawiala ze jedzac cytryny zalkalizowala organizm
i dzieki temu znikla jej candida w uchu. Wytlumaczylem biedaczce, ze ile by
sie cytryn nie najadla, pH ucha nie zmieni, po prostu cytryna dala "kopa"
systemowi odpornosciowemu plus wzmocnila skore, przez co organizm skopal
grzybasowi grzybasa. Bez zadnej alkalizacji.

--
www.vegie.pl

5. Data: 2008-01-08 19:27:54

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sty, 20:08, tomek wilicki wrote:
> [...]
> hie, ostatnio mi kolezanka wmawiala ze jedzac cytryny zalkalizowala organizm
> [...]

Cytryna = alkalizacja? To i to się zmieniło przez te ćwierć wieku?!
To od czego mi twarz wykrzywia, gdy jem cytrynę? Nie od kwasu?

--
Pozdrawiam :)
JM

6. Data: 2008-01-08 19:56:18

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka wrote:

> Cytryna = alkalizacja? To i to się zmieniło przez te ćwierć wieku?!
> To od czego mi twarz wykrzywia, gdy jem cytrynę? Nie od kwasu?

w czasie metabolizacji cytryny ponoć wytwarza się środowisko zasadowe.
Ponoć, to nie ja wymyśliłem :P

--
www.vegie.pl

7. Data: 2008-01-08 20:47:36

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w czasie metabolizacji cytryny ponoć wytwarza się środowisko zasadowe.
> Ponoć, to nie ja wymyśliłem :P

No, no... coś jakby prawdę powiedział... ;-)

PZDR

"Jadarek" - Dariusz Kral (co to też spożywa kawas askorbinowy od czasu do
czasu...)

8. Data: 2008-01-08 21:08:04

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadarek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> No, no... coś jakby prawdę powiedział... ;-)
>
> PZDR
>
> "Jadarek" - Dariusz Kral (co to też spożywa kawas askorbinowy od czasu do
> czasu...)

A jakies dowody na to z ta cytryna masz? To prosze, podaj jakies konkrety,
chetnie poczytam te rewelacje.

9. Data: 2008-01-09 17:27:46

Od: a <s...@l...ss> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki napisał:

> [...]
> systemowi odpornosciowemu plus wzmocnila skore, przez co organizm skopal
> grzybasowi grzybasa. Bez zadnej alkalizacji.

A w jaki to sposób cytryna daje kopa systemowi
odpornościowemu i wzmacnia skórę? Równie ciekawa teoria, to
działanie alkalizujące ma chyba nawet więcej sensu.

10. Data: 2008-01-09 18:15:39

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a wrote:

> A w jaki to sposób cytryna daje kopa systemowi
> odpornościowemu i wzmacnia skórę? Równie ciekawa teoria, to
> działanie alkalizujące ma chyba nawet więcej sensu.

witamina C (i to jest najważniejsze)

flawonoidy

...i coś tam jeszcze, ale co to nie wiem. Pewnie m.in. beta-karoten. Może
chodzi o pobudzenie wydzielania hormonów tarczycowych. Powinieneś pierwszej
z brzegu kosmetyczki spytać, będzie wiedzieć czemu cytryna wzmacnia skórę.
Tak czy tak, cytryna jest od zawsze polecana na "piękną cerę" - i działa,
jeszcze jak działa.

--
www.vegie.pl

Ciągle tyje..
uciazliwa chrypka
Epilepsja u 3-letniego dziecka
przepuklina - nieustajacy problem pozabiegowy
Środki wspomagające