Paskudna woń kału

1. Data: 2006-08-06 22:02:16

Temat: Paskudna woń kału
Od: "Syn Ojca" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Kał mojego ojca ma paskudny zapach. Zapach ten przypomina zapach gnoju w stajni,
chlewie. Gdy mój ojciec opróźni "zbiornik" to wstrętny odór przemieszcza się na
wszystkie pokoje. Najgorzej jest w ubikacji - w niej odór utrzymuje się przez 2
godziny.

Mój ojciec bardzo źle się prowadzi - dużo pije, dużo pali ( 80 szt. na dobe ),
ma nieleczone hemoroidy, źle się odżywia, ogólnie ma schorowany cały układ
oddechowy i pokarmowy.

Moje pytanie brzmi:
Dlaczego kał mojego ojca tak paskudnie śmierdzi ? Jakie mogą być tego przyczyny
? Czy ten organizm poprostu gnije ?

2. Data: 2006-08-07 01:07:29

Temat: Re: Paskudna woń kału
Od: "Harry" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chce mi się dyskutować na ten temat. Napiszę krótko -> znajdź pracę i
się wyprowadź, załóż rodzinę i za kilkanaście lat zajrzyj na tą grupę... być
może wtedy zobaczysz posta swojego syna, który będzie się skarżyć, że gówno
jego ojca śmierdzi...
H.

3. Data: 2006-08-07 06:35:42

Od: "brajk" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

gówno
> jego ojca śmierdzi...
> H.

Temat mało przyjemny ale przyznam się że 2-3 dni temu sam miałem taki stolec
który śmierdział własnie jak końskie odchody :P myśle że to kwestia tego co
się je

4. Data: 2006-08-07 08:30:20

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Aug 2006 08:35:42 +0200, "brajk" <l...@o...pl>
napisał(a):

>Temat mało przyjemny ale przyznam się że 2-3 dni temu sam miałem taki stolec
>który śmierdział własnie jak końskie odchody :P myśle że to kwestia tego co
>się je
I czasem chyba też chorób np nowotworu jelita grubego nie to, żebym tu
kogoś straszył czy wydawał diagnozy na odległość...
Jarek

5. Data: 2006-08-07 08:49:45

Od: "brajk" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I czasem chyba też chorób np nowotworu jelita grubego nie to, żebym tu
> kogoś straszył czy wydawał diagnozy na odległość...

W jednorazowych przypadkach też?

6. Data: 2006-08-07 09:24:29

Od: "Piotrek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

brajk wrote:
> W jednorazowych przypadkach też?
Wówczas to kac ;)

7. Data: 2006-08-07 09:32:41

Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój ojciec bardzo źle się prowadzi - dużo pije, dużo pali ( 80 szt. na
> dobe ),

Zakładając 5-6 godzin snu, wychodzi zapalanie nowego papierosa co 14 minut.
Fajkę spala się w jakieś pięć minut. Coś pieprzysz.

8. Data: 2006-08-07 11:18:59

Od: z...@o...pl (zenek) szukaj wiadomości tego autora

Gdybys tyle palil tez by smierdzialo. Zreszta co tu duzo gadac :P.
Kupa smierdzi i tyle nie ma co sie nad tym rozzalac :P

--
Wyslano z serwisu -> http://sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

9. Data: 2006-08-07 12:20:13

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

zenek napisał(a):

> nie ma co sie nad tym rozzalac :P

Ale on lubi wąchać, a wentylacja w jego łazience nie działa i rozchodzi
się toto na całe mieszkanie.

--
Kaja

10. Data: 2006-08-07 18:37:11

Od: "Syn Ojca" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Zakładając 5-6 godzin snu, wychodzi zapalanie nowego papierosa co 14 minut.
> Fajkę spala się w jakieś pięć minut. Coś pieprzysz.

Papierosa zapala średnio co 7 minut ( Męskie bez filtra ). Należy też odliczyć
sen w ciągu dnia.

wypadanie włosów a testosteron? - pilna sprawa :)
omega 3 i 6
[pomocy] Nudnosci, dusznosci, uczucie chwiejnosci...
bardzo powiększone węzły chłonne
Bechterew