Pataty - słodkie ziemniaki

1. Data: 2005-04-30 14:19:24

Temat: Pataty - słodkie ziemniaki
Od: "Ewa" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kupiłam pataty. Szukałam w google przepisów i znalazłam tylko zupę z
dodatkiem słodkich ziemniakow. Może ktoś z Grupowiczów ma większe
doświadczenie kulinarne lub poszukiwawcze i zechce mi pomóc. Co dobrego
można zrobić z tego warzywa ?
Ewa

1. Data: 2005-04-30 15:04:12

Temat: Re: Pataty - słodkie ziemniaki
Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa napisał:

> [...]
> dodatkiem słodkich ziemniakow. Może ktoś z Grupowiczów ma większe
> doświadczenie kulinarne lub poszukiwawcze i zechce mi pomóc. Co dobrego

wpisz bataty i bedziesz mial mnostwo przepisow.

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

Kartoffelsalat
Szklarska Poręba - Vegańska kuchnia - pogadanka majówkowa z autorką książki "Zdrowiej jesz, zdrowiejesz - 700 przepisów kuchni vegańskiej"
Ognisko
Chleb - problem
Zupa jajeczno - cytrynowa