Re: Patchworkowe tkaniny

From: Maciachowa <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: Patchworkowe tkaniny
Date: Tue, 26 Nov 2002 12:06:42 +0100

Dnia Tue, 26 Nov 2002 09:45:19 +0000, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):

>co to jest wzornik? taka kasiazka z probkami? jak tak to kupuj!!!

to taki kartonik, do ktorego doczepione zszywkami sa 2-3 kawalki
bawelny, w jednym wzorze, ale roznycjh kolorach, albo w jednym rodzaju
a roznych wzorach
ale najczesciej to 1-3 tkaniny w jednym wzorze a 3 kolorach. tylko
malutko tego jak nie wiem co. Bo to sa wzory juz wycofane z produkcji,
nie takie, ze mam wzornik i pozniej wg niego planuje patchwork i
zamawiam tkanine. Nie to sa wzorniki z tkanin co to ich juz nie
produkuja. 1 kawalek tkaniny to okolo 20-25 cm powierzchni i za 3
takie kawalki trzeba zaplacic 3 zl. Gdy obok mam podobny material o
szer. 140 cm gdzie 1 metr kosztuje 8 zlotych to juz gora. WIec
niespecjalnie "na zapas" mi sie oplaci kupowac wzorniki. Raczej jak
potrzebuje okreslony dokladnie kolor,odcien.... to siegam do tego
pudla.
Wybor bawelny jest naprawde ogromniasty, kolorki, wzorki. Gladkiego
zielnego koloru jest 5-6 odcieni, a pozniej to samo jeszcze w rozny
wzorek..... Musze kupic szafe na skrawki ;-)

Pozdrawiam
maciachowa
--
Maciachowa