Patchworkowe tkaniny

1. Data: 2002-11-25 23:06:20

Temat: Patchworkowe tkaniny
Od: "Irene" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak chcecie popatrzec jakie tkaniny sa, to oko mozna pocieszyc tu:
http://www.paradiso-neumann.de , na gorze sa dwa okienka: w pierwszym
wybieramy "Patchworkstoffe" a w drugim... no coz, jest tego troche ;-))),
wybierajcie i ogladajcie :-)

Aha, Trys kiedys pisala o czasopismie kanadyjskim. Znalazlam ich pod adresem
members.tripod.com http://members.tripod.com/%7ecqaacc/sec-newsletter.h
tml
na dole strony jest zima wiosna, lato jesien. Jak sie kliknie na okladke to
macie jej powiekszenie na przyklad jesien siedzi tu:

http://members.tripod.com/%7ecqaacc/images/newslette
r/nl2001/cover_2001autum
n_full.gif

Pozdrawiam serdecznie
Irena

P.S. Do Trys: dzieki ogromiaste za post o zelazku i uzadzeniu miejsca do
pracy, bede miala przed snem o czym myslec! Mam do Ciebie pytanie
odnosnie krochmalenia, ale to jutro... padam na pysk ze zmeczenia. Aha, i
bardzo poprosze o zdjecie o ktorym pisalas :-)

1. Data: 2002-11-25 23:21:03

Temat: Re: Patchworkowe tkaniny
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Nov 2002 00:06:20 +0100, "Irene" <i...@w...pl>
wrote:

> [...]
>http://www.paradiso-neumann.de , na gorze sa dwa okienka: w pierwszym
>wybieramy "Patchworkstoffe" a w drugim... no coz, jest tego troche ;-))),

no wiec...jakby pojsc na www.quiltindex.com, - quilt shop
listings, to ten tego...tam jest wykaz wiekszosci sklepow
amerykanskich online...a najwiekszy chyba jest
www.hancocks-paducah.com ... jak ktos chce repro - od chyba 17
wieku to www.reproductionfabrics.com
www.bighornquilts.com ..... www.equilter.com ...a w ogole to
www.quiltshops.com...

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-26 09:34:02

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Nov 2002 23:21:03 +0000, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):

>no wiec...jakby pojsc na www.quiltindex.com, - quilt shop
>listings, to ten tego...tam jest wykaz wiekszosci sklepow

A tak w ogole to moze wspolnymi silami stworzymy mape Polski z tanimi
materialami?
Napewno Bielbaw w Bielawie ma sklep firmowy i tam materialy beda za
grosze.
Pamotex - poscielowka - to sprawdzam czesto. Sklep firmowy, setki
wzorow w roznych tkaninach. Czyli jak jest wzor w poscielowce, to jest
tez jako yucca- tkanina gruba zaslonowa-obrusowa i flanela.... Mozna
kompletowac cuda z jednym wzorem tkaniny.
Cena - zwykla poscielowka o szerokosci 140 cm - to 7-8 zl za metr.
Poscielowka - 100% bawelny. Kolorki dowolne, wzory dowolne. Mnie w tym
sklepie nie lubia. Zamiast kupic jak czlowiek 5 metrow na posciel, to
ja kupuje, tego pol metra, a tamtego 1 metr. Ostatnio panie w sklepie
zaproponowaly mi wzorniki do kupienia - cale pudlo. Za wzornik (3
rodzaje materialu) 3 zlote. Troche drogo.... No chyba ze jest tam
akurat ten kolorek co to go szukam od miesiaca :-) to wtedy jest OK
:-)))

To mam dwa adresy, gdzie napewno tkaniny na patchwork sa... gdzie
jeszcze?

Pozdrawiam
maciachowa

--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2002-11-26 09:39:58

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialam dodac:
http://www.bielbaw.com.pl/home.htm
http://www.pamotex.com.pl/flash.html
maciachowa
--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2002-11-26 09:45:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Nov 2002 10:34:02 +0100, Maciachowa
<m...@w...pl> wrote:

> [...]
>:-)))
>
>To mam dwa adresy, gdzie napewno tkaniny na patchwork sa... gdzie

co to jest wzornik? taka kasiazka z probkami? jak tak to kupuj!!!

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-26 10:07:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Nov 2002 11:37:57 +0100, "Irene" <i...@w...pl>
wrote:

>"Irene" <i...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

>adresem
>http://members.tripod.com/%7ecqaacc/sec-newsletter.
html

>Taaak ;-( Nie wiem czy Trys pisala o kanadyjskim, a o australijskim to
>napewno. Jakos nie moglam go znalesc i wczoraj pomerdalo mi sie cus. Link z
>poprzedniego postu jest do czasopisma kanadyjskiego, to sie zgadza. Gdzie
>ukrywa sie to austrakijsie, zna ktos?
>
>Pozdrawiam serdecznie
>Irena

chyba guglnac - Australian Patchwork and Quilting i to drugie -
sliczne! Naive and Country Quilts.

a wydawane sa chyba przez Express Publications, gdzie prenumerata
wychodzi najpaniej, bo daja dyskont na same numery pisma...pewnie
idzie to z tej australii pol roku, ale....jakos sie jeszcze nie
skusilam na prenumerate albe kusi mnie albo American Patchwork
and Quilting albo te dwa...a w ogole to znajoma, od ktorej
wzielam "do dobrego domu" ponad 400 pisem rok temu to mi w maju
mowila, ze jesienia znow planuje czystke...jesien jest chyba sie
upomne ;)))

Trys, chodzaca skladnica makulatury ;)))

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-26 10:29:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Nov 2002 12:06:42 +0100, Maciachowa
<m...@w...pl> wrote:

> [...]
>produkuja. 1 kawalek tkaniny to okolo 20-25 cm powierzchni i za 3
>takie kawalki trzeba zaplacic 3 zl. Gdy obok mam podobny material o
>szer. 140 cm gdzie 1 metr kosztuje 8 zlotych to juz gora. WIec
>niespecjalnie "na zapas" mi sie oplaci kupowac wzorniki. Raczej jak
>potrzebuje okreslony dokladnie kolor,odcien.... to siegam do tego
>pudla.
>Wybor bawelny jest naprawde ogromniasty, kolorki, wzorki. Gladkiego
>zielnego koloru jest 5-6 odcieni, a pozniej to samo jeszcze w rozny
>wzorek..... Musze kupic szafe na skrawki ;-)

aaa. yslalam, ze tam wiecej tych szmat jest, stad ten blysk w
moim wirtualnym oku!

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-26 10:37:57

Od: "Irene" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-26 11:04:28

Od: "Irene" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Hehehe, to so ja zatodalam wczoraj to pryszcz! a wczoraj ogladalam bardzo
dlugo ;-)

> [...]
> listings, to ten tego...tam jest wykaz wiekszosci sklepow
> amerykanskich online...a najwiekszy chyba jest

Bylam tylko na stronie retro. Mmmm, miodzio! :-) Niektore to mozna od razu
na sciane powiesic i podziwiac, takie piekne..

> ...a w ogole to www.quiltshops.com...

Mi wystarczylo jednej strony ;-))) Nieee, tam strach zaczac kopac...

Pozdrawiam serdecznie
Irena

1. Data: 2002-11-26 11:06:42

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):

> [...]
zielnego koloru jest 5-6 odcieni, a pozniej to samo jeszcze w rozny
wzorek..... Musze kupic szafe na skrawki ;-)

zmiana adresu-próba
druty
czapka na drutach;-)))
widelki