Powiesilam swoj pokoj ;)

1. Data: 2002-11-26 11:02:37

Temat: Powiesilam swoj pokoj ;)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Pokoj to brzmi dumnie...ale zeby Wam uswiadomic, z e moja
przetstrzen dzialania (punkt dowodzenia?) to rzeczywiscie
zapchana dziupla, to raz-dwa zrobilam zdjecia i wstawilam do
albumu. adres:
http://uk.photos.yahoo.com/badquilt - album sie pokoik nazywa ;))

dla wytlumaczenia:
na zdjeciu z telkefonem...telefon to taka czarna zmaza pod
fotografiami na scianie, ciemne klebowisko kolo telefonu to
wlasnie moja plaszczyzna prasowalna...

nie robilam zdjec od podlogi, bo tam tylko pudelka stoja, pod
biurkiem tez nie, a na zdjeciu telefonowym i z o knem widac
klamke do drzwi co chyba daje obraz tej szalonej ilosci miejsca,
hehehehe

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-26 11:18:28

Temat: Re: Powiesilam swoj pokoj ;)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Nov 2002 13:21:25 +0100, "Basia"
<b...@p...onet.pl> wrote:

>Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
>wiadomosci news:1oj6uuo32dsic1p7t0eunbto08ti9prtoc@4ax.com...
>

>a obok albumiku Krysi i Kasia w akcji;-)) Z przyjemnoscia przypomnialam
>sobie te zdjecia i znowu mialam super ubaw;-)
>Bez woli Krysi nie zdradze na jaka intencje sie ze swoja latorosla tak
>przebiera;-))))))))))))))
>

>pozdrawiam serdecznie
>Basia (obecnie na fali piernikow Wiesi i nowego obrazka wyszywanego XXX)

wprawdzie jeszzce do Ciebie nie odpisalam, bo sie bilam z tym
jahu albumowym, a cos marnie i nierowno dzis internet chodzi:

prosze o przpeis Wiesi
tam w labumach sa zdjecia panien Niesz! z kuchni, jak ktos
zna...oraz kota Ani, NIutona, dla ktorego jestem cicia - wszakaze
z jednej miski jedlismy, tzn on mnie sie do miski pwychal
bezczelnie

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-26 11:20:24

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Nov 2002 13:16:39 +0100, "wkn" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
>materialow mam trzy rowery, ksiazki i pelno sprzetu komputerowego, jako tez
>i stada plytek z filmami i grami, kilka domagajacych sie tlenu roslinek i
>kupe zakurzonych maskotek. Wszystko razem nie przedstawia sie niestety zbyt
>malowniczo. Aha, zapomnialam o szczurzej klatce i dwoch kartonach z kablami
>i wiertarkami mojego meza!
>
>graty nas zaleja ;-)
>wkn
>
>ps. no tak, mam jeszcze dwie pary nart i kijki w tym biednym rurkowatym
>pokoju. Zapewniam Was, nie chcecie ogladac jego zdjec :)

JA CHCE!!! a jaki duzy pokoj, bo cos ze skaldu mi wyglda ze
przynakmniej dwa razy wiekszy (u mnie jeden rower by sie nie
zmiescil ;) )

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-26 11:23:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Nov 2002 13:27:55 +0100, "Basia"
<b...@p...onet.pl> wrote:

>ok, pojdzie na priv.
>
>zapomnialam napisac - zlosliwie oczywiscie;-) - ze nie zazdroszcze Ci
>ewentualnej przeprowadzki, dwa TIR-y beda potrzebne na zawartosc tego
>pokoju;-)
>

>pozdrawiam;-)
>Basia

obawiam sie, ze masz racje...ja od dawna zamyslam jak to
zmieniejszyc kubaturowo i dawac, ze ja to w ogole nic nie mam ;))

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-26 11:33:44

Temat: Re: Odp: Powiesilam swoj pokoj ;)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Nov 2002 13:29:29 +0100, "ulla"
<u...@s...com.pl> wrote:

>jejej Krysiuniu Cudownosci Same
>taki pokoik - to moje najwieksze marzenie z kompkiem
>muzyczka, i brakiem pretensji, ze nitki sie przewalaja,
>wzory, czasopisma i tysiace innych rzeczy
>oj zazdroszcze Ci jakniewiemco
>ula.

a nie masz jak wykroic tych paru metrow za parawanikiem? co
prawda to prawda - moge miec tu jak po trabie powietrznej inikt
nie ma prawa nic mowic...jak rowniez mi cokolwiek
przestawiac...jak lwica wtedy jestem!

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-26 12:16:39

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-26 12:21:25

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-26 12:27:55

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-26 12:50:26

Temat: Odp: Odp: Powiesilam swoj pokoj ;)
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nie masz jak wykroic tych paru metrow za parawanikiem?
no nie mam jak na razie, ale to sie mam nadzieje zmieni
jak kupię wymarzony dom, wtedy sobie pofolguję

>co prawda to prawda - moge miec tu jak po trabie powietrznej inikt
> nie ma prawa nic mowic...jak rowniez mi cokolwiek
> przestawiac...jak lwica wtedy jestem!

wyobrażam sobie, tez nie lubię jak mi ktoś przestawia, za wyjatkiem
"znających się na rzeczy" oczywiście, Ci moga grzebac do woli.
ula
> Trys
> K.T. - starannie opakowana

Patchworkowe tkaniny