Patelnie ŻELIWNE najlepsze sprzedam

1. Data: 2004-10-10 19:34:10

Temat: Patelnie ŻELIWNE najlepsze sprzedam
Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupe i odrazu przepraszam wszystkich za ogłoszenie biznesowe , ale
jak jakiś czas temu ogłosiłem na grupie że posiadam do sprzedaży patelnie
żeliwne to zainteresowanie przeszło moje najśmielsze oczekiwania (niestety
wówczas miałem problem ze zrobieniem zdjęc , teraz fotki już sa ) Patelnie
te wystawiłem na allegro oto link do nich
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=263673

Odziedziczyłem też wspaniały Orginalny Potężny żeliwny Wok może ktoś będzie
chętny .(POWIEM WAM JEST NIESAMOWITY )
Patelnie są tez z dnem grilowym , miesko i warzywka pieczone w ich smakuje i
wyglada pieknie .
Pozdrawiam JULIUSZ

1. Data: 2004-10-11 06:03:50

Temat: Re: Patelnie ŻELIWNE najlepsze sprzedam
Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nightmen napisał:

> [...]
> chętny .(POWIEM WAM JEST NIESAMOWITY )
> Patelnie są tez z dnem grilowym , miesko i warzywka pieczone w ich smakuje i

Juz drugi post na ten temat, zaraz sie wkurze i napisze do allegro.

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-10-11 06:39:36

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! napisał(a):

> Juz drugi post na ten temat, zaraz sie wkurze i napisze do allegro.
===
Coś taka nerwowa? A nie wkurzają Cię powtarzające się co dwa-trzy dni prośby
o przepisy na romantyczne kolacje? W ciągu roku jest ich tu chyba ze 100.

waldek
===

1. Data: 2004-10-11 15:22:33

Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam najmocniej przepraszam że mój post się powtórzył ale wynikło to z
mojej winy poniwaz po pierwszym poscie dostałem mnóstwo e-maili ludzi z
grupy a nie maiłem jeszcze gotowych zdjęć , w międzyczsie kiedy robiłem
zdjęcia zalicyzłem pad dysku twardego i starciłem wszystkie e-maile i stad
moja powtórka ogłoszenia ,prawie kazdy chciał abym go poninformował kiedy
bede miał zdjęcia
Pozdrawiam JULIUSZ

1. Data: 2004-10-11 15:26:10

Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:

> ===
> Coś taka nerwowa? A nie wkurzają Cię powtarzające się co dwa-trzy dni
> prośby o przepisy na romantyczne kolacje? W ciągu roku jest ich tu
> chyba ze 100.

No tak, ale w tym przypadku abuse ani inna instancja chyba nie pomoze... :P

Ania

1. Data: 2004-10-13 09:53:18

Od: "Paulina Młyńczyk" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kto zna przepis na strogonofa to czekam......

jak się nazywa ...
"Smakowite domowe ciasta"
zdrowe, szybkie obiady
Palmier