zupa

351. Data: 2006-12-01 22:26:54

Temat: Re: Patent
Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

E. schrieb:

> Tym co napisałaś obraziłaś wiele oddanych rodzinie kobiet. Nie twierdzę,
> że jesteś przez to głupia. Po prostu zachowałaś się jak słoń w składzie
> porcelany. Gorszy był tylko ksiądz, ktory na kazaniu grzmial z ambony,
> że drzewo ktore nie wydaje owocu należy wyciąć, a w pierwszych lawkach
> siedzialy kobiety niemogące zajść w ciążę.

akurat ksiądz katolicki, mówiący takie słowa, powinien dać się wyrżnąć,
bo jego drzewo owoców nie ma prawa wydać.

Waldek

352. Data: 2006-12-01 22:27:18

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 01 Dec 2006 22:58:42 +0100, E. <e...@o...pl> wrote:

> Nic z tego. Dużo od innych więcej od siebie

Cyba żartujesz. Co masz zrobić dzisiaj, zrób pojutrze - będziesz mieć dwa
dni wolnego :)

Borek
--
http://www.chembuddy.com/?left=BATE&right=pH-calcula
tor

353. Data: 2006-12-01 22:41:16

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> napisał(a):

> Zwróć Asiu uwagę, że nikt jej nie odpisał w jej stylu: "Każdy dorosły
> powinien umiec sam się utrzymać a nie pasożytowac na robocie męża".

Każda kobieta powinna tak wyjść za mąż, żeby móc się poświęcić
gotowaniu dla rodziny.
Cześć AsiaS -- pokłocimy się o coś?

--
s i w a
in troll mode ;)

354. Data: 2006-12-01 22:44:47

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Każda kobieta powinna tak wyjść za mąż, żeby móc się poświęcić
> gotowaniu dla rodziny.

Ty pierwsza ;)

Eulalka

355. Data: 2006-12-01 22:55:23

Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa"
> Każda kobieta powinna tak wyjść za mąż, żeby móc się poświęcić
> gotowaniu dla rodziny.

Mowie Ci, przereklamowane :-)

> Cześć AsiaS -- pokłocimy się o coś?

No dooooobrze. Ale stawiam twarde warunki: inicjujesz temat a ja
odpowiadam po 18 ;) Praca jest suuuuuper! :-)
Pozdrawiam
AsiaS
(fajnie ze jest tu jeszcze cala stara ekipa :))

356. Data: 2006-12-01 23:17:14

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E." <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie powiem Ci, że po co zakładałaś rodzinę, skoro nie umiesz dla nich
> szalika zrobić (nie piję do Twoich umiejętności - to przykład).
> Mam prawo nie lubić czegoś. Obowiązki najfajniej byloby pokochac, ale
> czasem nam nie idzie.
> Tym co napisałaś obraziłaś wiele oddanych rodzinie kobiet. Nie twierdzę,
> że jesteś przez to głupia. Po prostu zachowałaś się jak słoń w składzie
> porcelany. Gorszy był tylko ksiądz, ktory na kazaniu grzmial z ambony, że
> drzewo ktore nie wydaje owocu należy wyciąć, a w pierwszych lawkach
> siedzialy kobiety niemogące zajść w ciążę.

Bede zlosliwy - wiec jezeli nie chcesz nie czytaj.

Jak widze argumentacji i wiedzy nadal brak. Jakie masz pasje, jezeli mozna
wiedziec (te przydatne dla rodziny)? Net? Warcaby? Sorry Ona sie nie
zachowala jak slon w skladzie porcelany a odwrotnie ( spokojnie wytlumacze
jak zwykle) - to porcelana ktora znalazla sie na deptaku sloni,
zakompleksionych, acz zadufanych w sobie, mimo ze w wielu przypadkach
zostaly same. Rodzinnie oddanych kobiet???????? Na czym to oddanie polega bo
jakos nie zauwazylem prawdziwego przykladu. Jasne wszyscy ksieza sadzaja
zawsze w pierwszej lawce biedne kobietki, a nastepnie sie na nich
wyladowuja...
Rozumiem, ze to co pisalas, pisalas jako czlonek pelnej rodziny, w ktorej
obecny Twoj maz, bedacy ojcem Waszych dzieci, nadal Cie szanuje i z Toba
jest. Mam tez nadzieje, ze pozostale "slonice" tez sa spokojnymi.
szczesliwymi mezatkami (wraz z dziecimi i ich ojcem).

Kri Z

357. Data: 2006-12-01 23:23:58

Od: oshin <o...@u...engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Dec 2006 00:17:14 +0100, ps napisał(a):
> Rodzinnie oddanych kobiet???????? Na czym to oddanie polega bo
> jakos nie zauwazylem prawdziwego przykladu.

No np. dajmy na to, zarabiają na rodzinę?
Czy to się nie liczy?
Bo jeśli się liczy, to już wiesz jak są oddane.
A jeśli się nie liczy, to w takim razie jak się rodzinie oddają faceci,
którzy nie gotują i nie sprzątają (bo to robią te oddane kobiety)?

--
oshin, która rodziną pomiata i od tego ją ma ;)
dorota bugla

358. Data: 2006-12-01 23:30:08

Od: księżniczka Telimena (gsk) <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam tez nadzieje, ze pozostale "slonice" tez sa spokojnymi. szczesliwymi
> mezatkami (wraz z dziecimi i ich ojcem).

ja tak - od kiedy minęła mi depresja poporodowa :)

ale nadal nie zawsze mam "dzisiejszą" zupę, chociaż zdarza się, że mam dwie
dzisiejsze - mój mąż nie je mięsa. A drugie dania mam zawsze dwa, ale tylko
w weekendy, bo w tygodniu mąż je w restauracjach. Pomimo to jestem słonicą
(53 kg), która twierdzi, że próby ubierania w złoto wszystkiego co wokół są
jakąś mistyfikacją. Nie ma rzeczy tylko czarnych i tylko białych.
A poza tym chyba pokłóciłeś się z partnerką, bo albo zupy dzisiejszej nie
było, albo była, ale zbyt słona. Wyżywanie się na żonie podobnych w necie
nie pomoże...
Pozdrawiam
Teli.

359. Data: 2006-12-01 23:36:58

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:ekqduq$eip$1@atlantis.news.tpi.pl>
księżniczka Telimena (gsk) <b...@m...pl> pisze:

> A poza tym chyba pokłóciłeś się z partnerką, bo albo zupy
> dzisiejszej nie było, albo była, ale zbyt słona.

Czytasz w moich myślach?
(tylko nie to!!)
Właśnie miałam napisać_dokładnie_to samo.

--
Nixe

360. Data: 2006-12-02 00:29:48

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "księżniczka Telimena (gsk)" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> było, albo była, ale zbyt słona. Wyżywanie się na żonie podobnych w necie

Witaj

1. Nie pisalem o wadze o a gruboskornosci. Zauwaz to lalka zarzucila iselce
ze jest sloniem w skaldzie przedniej porcelany.
2. nikt nas nie przekona ze biale jest biale a czrne jest czarne ;)
3. jeszcze sie nie poklocilem, od kiedy uzywamy net w malzenstwie mniej sie
klocimy ;)

Ataki ad personam nietrafione - juz w tym watku zarzucano iselce ze pisze
nie na grupe, cze jest glupia itd... nie Ona zrobila crossa... jakos teli
wszyscy puszaja plazem... czemu?

Pozdrawiam

Kri Z

Konkurs przyrodniczo-matematyczn y