zupa

1. Data: 2006-11-26 20:32:24

Temat: zupa
Od: "księżniczka Telimena \(gsk\)" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja znajoma powiedziała mi dzisiaj, że w niedzielę gotuje zupę i ma do
środy na obiad dla dzieci. No i tak się zastanawiam, bo ja najwyżej na drugi
dzień jeszcze mogę dziecku dać taką zupę, ale 4 dni??? Jak to u Was wygląda?
Dodam, że moje dzieci są w wieku 2 i 6 lat.

Pozdrawiam
Teli

2. Data: 2006-11-26 20:39:21

Temat: Re: zupa
Od: "EwaP" <e...@b...wroc.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "księżniczka Telimena (gsk)" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> środy na obiad dla dzieci. No i tak się zastanawiam, bo ja najwyżej na
> drugi dzień jeszcze mogę dziecku dać taką zupę, ale 4 dni??? Jak to u Was

Może mrozi? Ja gotuję zawsze na 2 dni. Znam też przegięcia w drugą stronę -
twierdzenie, że dziecku (lat 10) zaszkodzi biały ser kupiony poprzedniego
dnia.

EWa

3. Data: 2006-11-26 20:43:07

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drugi dzień jeszcze mogę dziecku dać taką zupę, ale 4 dni??? Jak to u Was
> wygląda? Dodam, że moje dzieci są w wieku 2 i 6 lat.

Zależy jaka zupa, jak zaprawiana, jak przechowywana.
Ja np nie zaprawiam śmietaną i u mnie zupa po 3 dniach jest ok.
Rosół też w lodówce może dłużej postać.
Ja ostatnio wcale nie robię zup, ale jak robiłam to na 3 dni.
Czasem jeszcze 4 dnia zostawała porcja :-)

Sylwia

4. Data: 2006-11-26 20:47:15

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pominę sprawę urozmaicenia jadłospisu. Zupa przechowywana w lodówce
spokojnie może wytrzymać tydzień. Wyjątkiem mogą być chłodniki owocowe ale
to nie ten sezon
Jacek

5. Data: 2006-11-26 20:50:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksiezniczka Telimena (gsk)" <b...@m...pl> wrote in message
> [...]
> drugi dzień jeszcze mogę dziecku dać taką zupę, ale 4 dni??? Jak to u Was
> wygląda? Dodam, że moje dzieci są w wieku 2 i 6 lat.

osobiscie mrozilabym. mroze wszystko, chleb, wedline, obiady.
co do zupy, zapewne zalezy czy jest to wywar i jest tam mieso, czy
tylko wywar z warzyw.

iwon(K)a

6. Data: 2006-11-26 20:53:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"księżniczka Telimena (gsk)" <b...@m...pl> wrote in message
> [...]
> drugi dzień jeszcze mogę dziecku dać taką zupę, ale 4 dni??? Jak to u Was
> wygląda? Dodam, że moje dzieci są w wieku 2 i 6 lat.

Zależy jaka jest temperatura wewnątrz lodówki. Do przechowywania w lodówce
zupa musi pogotować się z 5 min. Bez zieleniny i śmietany...
Ja mrożę w pojemnikach, w zamrażarce skrzyniowej, gdy nie wszystko zejdzie -
później jak znalazł...

7. Data: 2006-11-26 21:00:50

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"księżniczka Telimena (gsk)" <b...@m...pl> napisał(a):

> No i tak się zastanawiam, bo ja najwyżej na drugi
> dzień jeszcze mogę dziecku dać taką zupę, ale 4 dni??? Jak to u Was wygląda?

Tydzień. Gotuję na gorąco wlewam w słoiki, odwracam do góry dnem,
studzę i pakuję do lodówki. Taka zupa przezywa tydzien spokojnie.
Na maśle jest i jak najbardziej z zieleniną.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

8. Data: 2006-11-26 21:03:59

Od: "Misia" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drugi dzień jeszcze mogę dziecku dać taką zupę, ale 4 dni??? Jak to u Was
> wygląda? Dodam, że moje dzieci są w wieku 2 i 6 lat.

Moim zdaniem lekka przesada, widocznie nie chce sie komus gotowac, stara
zupa karmic dziecko a potem narzekac ze choruje :)))
Pozdrawia Misia

9. Data: 2006-11-26 21:05:41

Od: księżniczka Telimena (gsk) <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Tydzień. Gotuję na gorąco wlewam w słoiki, odwracam do góry dnem,
> studzę i pakuję do lodówki. Taka zupa przezywa tydzien spokojnie.
> Na maśle jest i jak najbardziej z zieleniną.

no to np. zupę pomidorową, którą gotowałam wczoraj - też na gorąco :), mogę
spokojnie dać jeszcze jutro ? jakoś mam obawy...
Teli.

10. Data: 2006-11-26 21:07:03

Od: księżniczka Telimena (gsk) <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misia" <M...@p...fm> napisał w wiadomości

> Moim zdaniem lekka przesada, widocznie nie chce sie komus gotowac, stara
> zupa karmic dziecko a potem narzekac ze choruje :)))
> Pozdrawia Misia

no ja też tak myślałam, ale widzisz, inni pisza, że nawet tydzień jest ok.
Pozdrawiam
Teli.

Konkurs przyrodniczo-matematyczn y
bóle stawów i czterolatka c.d.