Re: Patison

1. Data: 2000-08-18 14:21:59

Temat: Re: Patison
Od: "news.tpi.pl" <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Bacińska napisał(a) w wiadomości: ...
>Co mozna zrobic z PATISONEM (zeby bylo dobre, a najlepiej nietuczace lub
>choc malo tuczace)

Ja obieram i robie leczo. Ze srednich - duze maja strasznie twarda skorupe.
leslim

1. Data: 2000-08-19 05:24:27

Od: "f." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

news.tpi.pl <l...@k...net.pl> wrote in message

> Ja obieram i robie leczo. Ze srednich - duze maja strasznie twarda
skorupe.
> leslim
> --
Tu w ameryce sa sprzedawane patisony o srednicy ok. 4-6 cm. Przewaznie
zoltego koloru. Ja kroje je w polplasterki ( czyli patisona na pol i na
plasterki ), lekko sole i pieprze. Smaze na masle z dodatkiem koperku. Mozna
dodac pokrojone w polplasterki pomidory.
F.

Maszynka do 'robienia' makaronu/pasty
Dzis w Santa Barbara
Jak zroibć kawę po grecku - frappe?