Paul, jakie menu wybrales?

1. Data: 2001-06-15 20:16:13

Temat: Paul, jakie menu wybrales?
Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

Paul Urstein,
jakie menu w koncu wybrales na twoje forum francuskojezyczne i jak ci poszlo?
Przy okazji chcialam zapytac czy nie masz przepisu na "pieds de porc sauce
mad&egrave;re"? Albo inne, tyle, ze nie "farcis"...
A moze ktos inny ma przepis na swinskie nozki w sosie z madery(?)???

pozdrawiam
Kalina

1. Data: 2001-06-17 09:01:04

Temat: Re: Paul, jakie menu wybrales?
Od: "Paul" <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

> jakie menu w koncu wybrales na twoje forum francuskojezyczne i jak ci
poszlo?
Witaj Kalina,
Jak zwykle w dlugiej dyskusji, zapomina sie o temacie i mowi o czyms rownie
ciekawym ale ....
Postanowilem wiec odczekac troszke i "revenir a la charge"
Tak czy inaczej czesto powracala idea kapusniaku, poniewaz i wszystko don
mozna we francji dostac, i jest nie znany w ichnej gastronomii. Maly
problemik to pora roku, poniewaz w lecie swiezej kapusty kiszonej nie mozna
dostac.
W kazdym razie tematu nie zaniechalem!

> Przy okazji chcialam zapytac czy nie masz przepisu na "pieds de porc sauce
> mad&egrave;re"?

oj nie, tego dania nie lubie. Mam tak okropne wspomnienia z "nozek w
galarecie" ze z madera czy bez wole o nich zapomniec. Sorry...
--
Amicalement
Paul Urstein

plytka do rozmrazania
potrawy z cukini i baklazana
Dla narzekajacych na za dlugie weekendy: hachis parmentier
Galantyna z kurczaka "inaczej"
zmora długiego weekendu