Re: Paweł i Gaweł

Data: 2003-06-21 13:46:39
Temat: Re: Paweł i Gaweł
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl>

Bacha
<b...@p...onet.pl>
bd1k3q$669$...@f...acn.pl:

> Są zatem dwie możliwości.
> Albo jego nie doceniłam, albo Ciebie przeceniłam.
> Stawiam na to drugie.

Jest i trzecia. Niezdolność do sprawiedliwej oceny możliwości
intelektualnych osoby, gdy rzutuje na nią jej stosunek do Ciebie.

Przypomnij sobie swoje wymiany z Czarusiem z okresu, gdy się bardzo
lubiliście (o ile dobrze pamiętam, chyba głównie z października 2002 r.).

Co się od tamtego czasu zmieniło w możliwościach intelektualnych cbneta?

Nic - zmianie uległ tylko jego stosunek do Ciebie - a wraz z tą zmianą
wyewoluowała Twoja niesprawiedliwa ocena jego możliwości intelektualnych.

Tak to widzę. No niestety.

P.