Re: Paznokcie!

From: "ginger" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Paznokcie!
Date: Wed, 28 May 2003 23:52:17 +0200

hejka
ja nosze zelowe pazurki juz od 5 miesiecy jestem z nich bardzo
zadowolona,gdyz moje naturalne nie daly sie zapuscic.Ciagle mi sie lamaly ,a
jak udalo mi sie zapuscic to znow dostawalam bialej goraczki przez
odpryskiwujacy laker.Jesli jednak chcesz zalozyc sobie zelki tylko na krotki
okres czasu to stanowczo odradzam pomyslu.Kiedys tak zrobilam a po
sciagnieciu moje pazurki byly bardzo oslabione i jeszcze bardziej
lamliwe.Kurowalam je prawie 3 miesiace aby moc ponownie nalozyc zel .Napisz
mi skad jestes bo jesli chcesz moge Ci polecic rewelacyjna kobiete,ktora
robi cudnie zelki w krakowie.Ciezko jest z terminami ,ale naprawde warto.Ja
w kazdym razie jestem bardzo ale to baaardzo zadowolona.Nie mam juz problemu
z lakierami bo trzymaja sie ponad tydzien i z lamaniem sie pazurkow bo to
mi juz nie grozi.Fakt jesli sie jest wyjatkowo "zdolna"istotka mozna je
przypalic papieroskiem <jak zrobila to moja kolezanka> lub odlamac go z
wlasnym pazurkiem co jest bardzo bolesne.Dlatego na poczatku nie nalezy
przesadzac z dlugoscia i poprostu sie do nich przyzwyczaic.Good ! zmykam
spac :) .Mam nadzieje ze jakos pomoglam .
pozdrawiam
gin