Pecherzyki z ciecza na ustach - co to jest ?

11. Data: 2001-06-06 10:18:24

Temat: Re: Pecherzyki z ciecza na ustach - co to jest ?
Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

.

>Rozumiem, ?e ?adna szczepionka (albo co? podobnego) te? nie istnieje :-(

nie istnieje, po za tym ty juz zlapales.

cos slyszalem, i to ze zrodla lekarskiego, ze jednak istnieje bardzo
dluga kuracja usuwajaca virusa, ale wypowiadali sie o niej negatywnie.
bedzeisz sie truc lekami zeby usunac nieszkodliwego dla zdrowia i malo
w sumie uciazliwego virusa, po to zeby go zaraz znowu zlapac. nic
wiecej nie wiem o tej kuracji, poszukaj w necie albo zapytaj lekarzy.

12. Data: 2001-06-06 10:33:38

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michu #2 <h...@b...gnet.pl.antyspam> napisał(a) w artykule
<3...@n...vogel.pl>...
> Witam,
>
> wyskoczylo mi (po raz ktorys z kolei) na ustach kilkanascie
> pecherzykow wielkosci lebka od szpilki z jakas ciecza wewnatrz.

A ja mam podobnej wielkości w kilku miejscach czarne, które
są stale, ale nie przeszkadzają. Stomatolog nie wiedziała, co
to jest.
Może ktoś wie, co to jest i jak się (czy w ogóle warto) się
ich pozbyć.

--
Serdecznie pozdrawiam,
-------------------

13. Data: 2001-06-06 11:38:45

Od: "Michu #2" <h...@b...gnet.pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jack Szaniawski <i...@n...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:j...@4...com..
.
> bedzeisz sie truc lekami zeby usunac nieszkodliwego dla zdrowia i malo
> w sumie uciazliwego virusa,

tylko, że "W 99% zakażenie to przechodzi bezobjawowo, u 1% ludzi - pod
postacią herpetycznego zapalenia jamy ustnej, rogówki, a nawet zapalenia
opon mózgowo-rdzeniowych i mózgu."

zapalenie rogówki albo opon mózgowych chyba jednak
jest szkodliwe i nie mało uciązliwe.
tego się obawiam.

Pozdrawiam wszystkich nosicieli :-)
"Prawie 100% populacji zakaża się wirusem Herpes simplex do 5 roku życia."

Michu #2

14. Data: 2001-06-06 13:04:13

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

.

>tylko, ?e "W 99% zaka?enie to przechodzi bezobjawowo, u 1% ludzi - pod
>postaci? herpetycznego zapalenia jamy ustnej, rogówki, a nawet zapalenia
>opon mózgowo-rdzeniowych i mózgu."
>
>zapalenie rogówki albo opon mózgowych chyba jednak
>jest szkodliwe i nie ma?o uci?zliwe.
>tego si? obawiam.

1% ale pewnie wiekszosc ma zapalenie jamy ustnej, zapalenie mozgu
pewnie ulamki promila, tak mi sie wydaje.

15. Data: 2001-06-07 01:46:00

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michu #2" <h...@b...gnet.pl.antyspam> napisał w wiadomości

> tylko, że "W 99% zakażenie to przechodzi bezobjawowo, u 1% ludzi - pod
> postacią herpetycznego zapalenia jamy ustnej, rogówki, a nawet zapalenia
> opon mózgowo-rdzeniowych i mózgu."

nie to nie jest tak, chodzi o pierwotne zakazenie, czyli moment kiedy
po raz pierwszy zalapales tego wirusa. wiekszosc tego
nie zauwaza i pewno ty sie do nich zaliczasz. potem juz po zakazeniu
wirus ten usadawia sie w zwojach nerwowych i potem w roznych
sytuacjach ujawnia sie jako opryszczka wargi. owszem trzeba wtedy uwazac
zeby tresci z pecherzyka nie zatrzec np do oka, ale raczej konczy sie
na wardze.
mozna zazywac lek Zovirax , nie tylko jest masc, ale nie musi to
od razu wytluc wirusa tylko zmniejszyc jego ilosc i przebieg choroby
zreszta stosuje sie go wlasnie w tym 1% przypadkow. wirus ten jest tak
powszechny ze zakazil bys sie raz jeszcze bardzo szybko.
takze naucz sie z tym zyc, trzymaj tylko w swojej apteczce masci.
iwona

16. Data: 2001-06-08 19:10:20

Od: "Slawek" <s...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

owszem trzeba wtedy uwazac
> zeby tresci z pecherzyka nie zatrzec np do oka, ale raczej konczy sie
> na wardze.

nigdy nie mialem nic na ustach, ale zdarzylo sie pare razy, ze na oku, a
raczej powiece
(krawędzi przy samym oku) pojawił się mały pęcherzyk z płynem, który po
jakimś czasie znikał. Może mieć to coś wspólnego z opryszką? czy to jakieś
zwykłe podrażnienie?

--
pozdrawiam,
Slawek