Pedofilia

1. Data: 2002-10-03 19:04:37

Temat: Pedofilia
Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Czysty" link, sorry, ale wydaje mi sie, ze temat b.wazny.

http://tygodnik.wprost.pl/index.php3?dzial=4&art=136
73

K.

1. Data: 2002-10-03 19:59:53

Temat: Re: Pedofilia
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <p...@s...ca> napisał w wiadomości
> "Czysty" link, sorry, ale wydaje mi sie, ze temat b.wazny.

> http://tygodnik.wprost.pl/index.php3?dzial=4&art=136
73

No super :(((.
A niektórzy wciąż pytają po co nam te "zasady"..
Za takie coś powinni nie wyleźć zza kratek do u.ś.
i codziennie dostawć od współwięźniów odpowiednią "zapłatę"..
ale jeśli bogaci i z "kręgów", to pewnie kara znów będzie łagodna
i nacechowana miłosierdziem. Jasna cholera, jacy my miłosierni
jesteśmy, gdy chodzi o wykorzystywanie tych, którzy się obronić
nie mogą! Wrrrrr..
E.

1. Data: 2002-10-03 20:10:37

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 03 Oct 2002 19:04:37 GMT, "Pyzol" <p...@s...ca> wrote:

>"Czysty" link, sorry, ale wydaje mi sie, ze temat b.wazny.
>
>http://tygodnik.wprost.pl/index.php3?dzial=4&art=13
673

"Kilkuletnimi dziewczynkami, najczęściej z patologicznych rodzin,
handlowali jak mięsem na bazarze: rodzice brali około tysiąca złotych,
a pośrednik - kilka tysięcy"

Zastanawiam się jak taką sytuację opiszą nasi zwolennicy "teorii
wymiany korzyści". Niekonwencjonalna wymiana korzyści? Nowatorska
wymiana korzyści? Szczególna wymiana korzyści? Oto przykład jak w
świetle teorii korzyści "ulatuje" nam aspekt etyczny danego zjawiska.
Żyjącym w chmurach teoretykom zostawiam dywagacje na temat korzyści,
jakie odnoszę demonstrując swoje oburzenie opisanym we "Wprost"
zjawiskiem.
--
Amnesiac

1. Data: 2002-10-03 22:06:34

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> "Czysty" link, sorry, ale wydaje mi sie, ze temat b.wazny.
>
> http://tygodnik.wprost.pl/index.php3?dzial=4&art=136
73

> K.

Przerażające.

Bacha.
P.S. Czy ktoś zwrócił uwagę na to, że w tym procederze nie ma kobiet.

1. Data: 2002-10-04 07:19:41

Od: "xcc" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

73

> Przerażające.
>
> Bacha.
> P.S. Czy ktoś zwrócił uwagę na to, że w tym procederze nie ma kobiet.

Dzieci wynajmowane są pewno przez samych ojców? A matki w tym czasie mają
pomrocznośc jasna?xc

1. Data: 2002-10-04 07:38:21

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"xcc" napisał w wiadomości :

> Dzieci wynajmowane są pewno przez samych ojców? A matki w tym czasie mają
> pomrocznośc jasna?xc

Idzie mi o to, że bab jakoś nie ciągnie do niemowlaków. Wszelkie, często
ostatnio nagłaśniane przypadki dotyczą tych "wspaniałych mężczyzn".
Przypadek?
Poniał wreszcie?

Bacha.

1. Data: 2002-10-04 07:49:27

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl wrote:
> P.S. Czy ktoś zwrócił uwagę na to, że w tym procederze nie ma kobiet.

Źle patrzyłaś - są.

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-10-04 07:51:17

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bacha wrote:
> Idzie mi o to, że bab jakoś nie ciągnie do niemowlaków. Wszelkie, często
> ostatnio nagłaśniane przypadki dotyczą tych "wspaniałych mężczyzn".
> Przypadek? Poniał wreszcie?

Przeoczyłaś aferę sprzed paru miesięcy z nauczycielką i niedawną z opiekunką
przedszkolaków.

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-10-04 09:03:15

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elita.pl" napisał w wiadomości :

> Przeoczyłaś aferę sprzed paru miesięcy z nauczycielką i niedawną z
opiekunką
> przedszkolaków.
>
> pozdrawiam
> Arek

A ja będę uparta jak muł i zacytuję :
"Były wśród nich filmy z udziałem kilkumiesięcznych dzieci, nakręcone w
Polsce."
KILKUMIESIĘCZNYCH !!!
O różnicy ilościowej, jeżeli chodzi o mężczyzn i kobiety, nie wspomnę (brak
mi danych) ale chyba faceci przeważają.
Bacha.

1. Data: 2002-10-04 09:10:26

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bacha" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
| Polsce."
| KILKUMIESIĘCZNYCH !!!
| O różnicy ilościowej, jeżeli chodzi o mężczyzn i kobiety, nie wspomnę

To zabrzmi cynicznie, ale taka jest prawda:
Kobiety po prostu nie mają możliwości "technicznych" wykorzystania
seksualnego tak małych dzieci (biją je chyba za to co najmniej równie często
jak mężczyźni, jeśli nie częściej), a i przy większych dzieciach lub
dorosłych mężczyznach to wykorzystywanie z konieczności musi się odbywać
subtelniejszymi środkami, a nie po prostu przemocą (pomijając znany mi z
mediów przypadek wetknięcia przez grupę kobiet wkładu od długopisu do cewki
moczowej mężczyzny lub zapewne zdarzające się sporadycznie przypadki
analnego gwałcenia mężczyzn przy użyciu sztucznych fiutów).

Saulo

Jak uzywac "tych" ksiazek?
Teoria zimna
Dojrzalosc kobiety