Re: Pedofilia

From: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pedofilia
Date: Fri, 4 Oct 2002 11:10:26 +0200

"Bacha" <b...@p...onet.pl> wrote in message
news:anjlei$3pp$1@foka.acn.pl...

| opiekunką

| A ja będę uparta jak muł i zacytuję :
| "Były wśród nich filmy z udziałem kilkumiesięcznych dzieci, nakręcone w
| Polsce."
| KILKUMIESIĘCZNYCH !!!
| O różnicy ilościowej, jeżeli chodzi o mężczyzn i kobiety, nie wspomnę
(brak
| mi danych) ale chyba faceci przeważają.
| Bacha.

To zabrzmi cynicznie, ale taka jest prawda:
Kobiety po prostu nie mają możliwości "technicznych" wykorzystania
seksualnego tak małych dzieci (biją je chyba za to co najmniej równie często
jak mężczyźni, jeśli nie częściej), a i przy większych dzieciach lub
dorosłych mężczyznach to wykorzystywanie z konieczności musi się odbywać
subtelniejszymi środkami, a nie po prostu przemocą (pomijając znany mi z
mediów przypadek wetknięcia przez grupę kobiet wkładu od długopisu do cewki
moczowej mężczyzny lub zapewne zdarzające się sporadycznie przypadki
analnego gwałcenia mężczyzn przy użyciu sztucznych fiutów).

Saulo