Re: Pedofilia

Data: 2002-10-04 09:39:41
Temat: Re: Pedofilia
Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

Bacha wrote:
> A ja będę uparta jak muł i zacytuję :
> "Były wśród nich filmy z udziałem kilkumiesięcznych dzieci, nakręcone w
> Polsce."
> KILKUMIESIĘCZNYCH !!!
> O różnicy ilościowej, jeżeli chodzi o mężczyzn i kobiety, nie wspomnę (brak
> mi danych) ale chyba faceci przeważają.
> Bacha.

Powiem szczerze, że nie rozumiem Twoich intencji dzielenia ludzi wg płci
i wykazywania "A Wy mocniej bijecie murzynów".
Pedofilia to dewiacja dotycząca i kobiet i mężczyzn. Nie ważne - przynajmniej
dla mnie - jest przy tym kto kogo ile i jak.
Kobiety mają po prostu nie tylko mniejsze pole do popisu - jak zauważył
to Saulo - ale i rzadziej ich czyny są wywlekane bo chłopcy są mniej chętni
do skarżenia się na to, że zostali wykorzystani przez kobietę.

Tylko co to wszystko ma do rzeczy? Istotą jest poważny problem i nie widzę
powodu do mącenia wody statystykami kto kogo bardziej itp.

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm