Re: Pedofilia czy nie

From: "michal" <6...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pedofilia czy nie
Date: Fri, 18 Sep 2009 00:54:24 +0200

medea wrote:
>> No w końcu jakiś rozsądku głos.

> Ja zawsze do usług. ;)

Ludzie opnujcie się! Odczepcie się od Japończyka! Odczepcie się od czynów
niezabronionych i upodobań! Od upodobań do przestępczych zachowań jest
naprawdę bardzo daleko. :)
Matki są przewrażliwione, bo boją się z góry o swoje dzieci i są nadmiernie
współczulne co do nieswoich także. Ja to rozumiem. No ale pomyślcie trochę!
Chcę żyć w państwie prawa. Karać trzeba przestępcę, a nie potencjalnego
krzywdziciela innych. Takim może być każdy z nas, chociaż dzisiaj muchy by
nie zabił.
Noname, daj spokój temu koledze i nie zaglądaj mu w jego "ulubione"! :)

michał