Peeling?

1. Data: 2003-07-07 15:45:44

Temat: Peeling?
Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozecie mi polecic jakis peeling do twarzy? Konczy mi sie z
Rossmanna, jak nie znajde nic innego, to pewnie znow go kupie, bo w
sumie mi odpowiada, ale wiecie - babska ciekawosc pcha mnie do czegos
nowego ;-) Przypominam, ze cere mam mieszana. No i zeby cene mial
przyzwoita :-)
Pozdrawiam,

Gosia

1. Data: 2003-07-07 15:52:50

Temat: Re: Peeling?
Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia" <g...@b...org> wrote in message

Mi bardzo odpowiada peeling mailnowy Herbapolu. Tylko on jest dosc ostry,
ale ja lubie kiedy sie czuje jak cos dziala :))) Ostry ale nigdy mnie nie
podraznil. Tez mam cere mieszana i czasem mi wyskakuja jakies niespodzianki
:)) Nic sie z nimi zlego nie dzieje - to znaczy peeling nie rozdrapuje ich.

Dominika R

1. Data: 2003-07-07 16:11:14

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:

> [...]
> sumie mi odpowiada, ale wiecie - babska ciekawosc pcha mnie do czegos
> nowego ;-) Przypominam, ze cere mam mieszana. No i zeby cene mial

ogorkowy Ziai, dobry tez do ciala. albo zel z peelingiem BioBalans Ziai,
dla mieszanej cery w sam raz. wiem, bo taka mam i wlasnie uzywam tych
peelingow. kosztuja jakies 6 czy 8 zl za tubke 150 ml.

xx.

1. Data: 2003-07-07 16:12:14

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> ogorkowy Ziai,

Równiez polecam.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-07-07 16:13:24

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

Polecam Avon - skin so soft. Bardzo delikatny.

Izis_

1. Data: 2003-07-07 16:20:22

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam Avon - skin so soft. Bardzo delikatny.
>
> Izis_
>
> A to zdaje się peeling do ciała a nie do twarzy. Ale rzeczywiście
przyjemny.
E.

1. Data: 2003-07-07 16:49:47

Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@b...org> napisał w wiadomości
> [...]
> sumie mi odpowiada, ale wiecie - babska ciekawosc pcha mnie do czegos
> nowego ;-) Przypominam, ze cere mam mieszana. No i zeby cene mial

A moze sprobujesz uzyc polecana przez Kruszynke maseczke
lagodzaco-oczyszczajaca z peelingiem prod. Hean z serii Aroma Garden? Cena
6,99 pln za 75 ml. Masuje sie skore 2-3 minuty i potem zostawia maseczke na
ok. 15 minut. Na opakowaniu jest napisane, ze nadaje sie nawet dla wrazliwej
skory. Ja mam cere mieszana ze sklonnoscia do tlustej i z tej maseczki
jestem bardzo zadowolona.
pzdr
Kasia

1. Data: 2003-07-07 19:18:25

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Ziai, dla mieszanej cery w sam raz. wiem, bo taka mam i wlasnie
> uzywam tych peelingow. kosztuja jakies 6 czy 8 zl za tubke 150 ml.

Dzieki, dzieki, jutro bede miec okazje moze wybrac ktorys :-) Zreszta
do ciala tez mi sie konczy :-)

Gosia

1. Data: 2003-07-07 19:20:00

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Polecam Avon - skin so soft. Bardzo delikatny.

Eee, ja tam wole cos ostrego ;-)

Gosia

1. Data: 2003-07-07 19:20:45

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <Kasia.Mikolajczyk@USUN-

> A moze sprobujesz uzyc polecana przez Kruszynke maseczke
> lagodzaco-oczyszczajaca z peelingiem prod. Hean z serii Aroma
Garden?
[...]

Nie slyszalam o tym. Chetnie wyprobuje, zapisalam, dziekuje :-)

Gosia

Ostatnie zakupy ;-)
YR- Gdansk
trwała...