Peeling dermatologiczny

1. Data: 2004-12-07 08:28:26

Temat: Peeling dermatologiczny
Od: Ania <...@...c.d> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Nie jestem zadowolona z mojej skory na twarzy :(
Byłam nawet u dermatologa i polecila mi peeling dermatologiczny jest
to zabieg wykonywany przez lekarza za pomoca delikatnych kwasow.
Podobno jest on o niebo lepszy od takich zwyklych pilingow
mechanicznych ktore wykonywane sa w gabinetach kosmetycznych.
Podobno efekty sa widoczne juz po pierwszym zabiegu...
Czy macie z tym jakies doswiadczenia ?
Moze wiecie kto i gdzie cos takiego robi chodzi mi o połudnowa Polske?
Co wogole o tym myslicie ? Proszę o rade.

Pozdrawiam grupowiczow
Ania

1. Data: 2004-12-07 08:38:08

Temat: Re: Peeling dermatologiczny
Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <...@...c.d> napisał w wiadomości
> Czesc
>
> Nie jestem zadowolona z mojej skory na twarzy :(
> Byłam nawet u dermatologa i polecila mi peeling dermatologiczny jest
> to zabieg wykonywany przez lekarza za pomoca delikatnych kwasow.

Wiesz, delikatne kwasy- czyli malo stezone mam rozumiec- uzywaja kosmetyczki
w swoich gabientach. Lekarze dermatolodzy uzywaja wiele wiekszych stezen,
dlatego tylko oni moge te zabiegi wykonywac.

> Podobno jest on o niebo lepszy od takich zwyklych pilingow
> mechanicznych ktore wykonywane sa w gabinetach kosmetycznych.
> Podobno efekty sa widoczne juz po pierwszym zabiegu...
> Czy macie z tym jakies doswiadczenia ?

A jaki rodzaj to bedzie peelingu? Ja mialam easy peel i bylam zadowolona
bardzo.

> Moze wiecie kto i gdzie cos takiego robi chodzi mi o połudnowa Polske?

Czyli gdzie dokladnie? Miasto?
Hafsa

1. Data: 2004-12-07 09:03:47

Od: Ania <...@...c.d> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 Dec 2004 09:38:08 +0100, "Hafsa" <h...@...net.pl> wrote:

> [...]
>dlatego tylko oni moge te zabiegi wykonywac.

>A jaki rodzaj to bedzie peelingu? Ja mialam easy peel i bylam zadowolona

Na czym polega ten easy peel ? to zabieg wykonywany przez dermatologow
czy w zwyklych gabinetach kosmetycznych ?

>Czyli gdzie dokladnie? Miasto?

Krakow i okolice ale moga tez byc Katowice

Dziekuje Ci bardzo za pomoc
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2004-12-07 09:10:29

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ania" <...@...c.d> napisal w wiadomosci
> On Tue, 7 Dec 2004 09:38:08 +0100, "Hafsa" <h...@...net.pl> wrote:
>
> Na czym polega ten easy peel ? to zabieg wykonywany przez dermatologow
> czy w zwyklych gabinetach kosmetycznych ?

Easy peel polega na nalozeniu na twarz stezonego kwasu- stezenie dobiera
lekarz, pielegniarka wlacza wiatrak, by chlodzic twarz, neutralizacja jest
szybka, sam zabieg nie trwa dlugo, i mozna po nim, po zastosowaniu kremu z
wysokim filtrem wyjsc na dwor. Napisalam ci malo fachowo, ale zaraz po jakis
link siegne, bys poczytala
np tutaj
http://www.dermatolog.com.pl/peeling.htm

> Krakow i okolice ale moga tez byc Katowice

Nie pomoge ci w tej materii, bo ja dolnoslazaczka. Hafsa

jak pozbyc sie wagrów na dupie?
pytanie laika - oryginalnosc perfum
Wielka prośba do mieszkanek 3miasta
prostowalnica do krótkich włosów