Pęknięcie serca

1. Data: 2005-03-28 18:44:55

Temat: Pęknięcie serca
Od: "Marqvs" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czytalem sobie raport z autopsji Falco i jest tam napisane ze " Falco died
of ruptured heart"
Czyli Falco zmarł na skutek pękniecia serca.

Czy ktoś mogłby mi to wyjaśnic co to znaczy "pękniecie serca"?
Moja sugestia: peknięcie - wskutek zgniecenia klatki piersiowej. Ale czy to
napewno o to chodzi?

2. Data: 2005-03-28 19:22:56

Temat: Re: Pęknięcie serca
Od: "robkor" <r...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marqvs" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś mogłby mi to wyjaśnic co to znaczy "pękniecie serca"?
> Moja sugestia: peknięcie - wskutek zgniecenia klatki piersiowej. Ale czy
> napewno o to chodzi?

Do pęknięcia serca dochodzi najczęściej w miejscu zawału albo tętniaka .
Pozdrawiam
robkor

3. Data: 2005-03-28 22:31:59

Od: "gobo" <gobo007@USUN_TO.kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Podejrzewam,ze masz racje, gdyz Falco zginal w wypadku samochodowym.
Moj znajomy ok 3 lat temu mial wypadek na motocyklu i niestety tez
byla taka diagnoza. Mimo blyskawicznej akcji, szybkiego przyjazdu
karetki kolega zmarl tuz przy wjezdzie do szpitala...
Pozdrawiam
Piotr

oleisty kał
aparat Stacka