Pęknięcie torebki stawowej

1. Data: 2004-09-09 06:52:41

Temat: Pęknięcie torebki stawowej
Od: "Sebastian M." <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wczoraj uległem wypadkowi w szkole, czego następstwem było zerwanie torebki
stawowej w lewej nodze. Jako że lekarz na pogotowiu był bardzo zajęty i
niezbyt chciało mu sie powiedzieć coś więcej na ten temat pozostaje mi wiele
pytań na które mam nadzieję uzyskać odpowiedź na tej grupie...lekarz
stwierdził że kości są nienaruszone i że mam się oszczędzać do poniedziałku i
niedał mi żadnegp usztywnienia- Czy dobrze postąpił? Noga zaczeła mi sinieć w
miejscu gdzie rozlała się torebka- czy to normalny objaw? Czy torebka sie
odnawia i naco musze uważac podczas leczenia? Jak leczyć, czym okładać?I
ostatnie pytanie troche off-topic czy mogę liczyć na pieniądze z
ubezpieczenia i o jakiej kwota jest możliwa?Pozdrawiam i dziękuje za
odpowiedzi.

2. Data: 2004-09-09 17:47:51

Temat: Re: Pęknięcie torebki stawowej
Od: "Ewa" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nic groznego, jesli to tylko zerwanie torebki to ci przejdzie, tylko nie
obciazaj tej nogi, jak najwiecej lez,najlepiej z noga polozona na krzesle ,
rob oklady z Altacetu, mozesz tez lykac leki przeciwbolowe i przeciwzapalne
(Ibuprofen, Majamil itp.-niektore dostepne bez recepty). noga zaczela siniec
bo wynaczynila sie krew i zrobil sie krwiaczek, to nic groznego, przejdzie.
Jesli do poniedzialku nie bedzie zadnej poprawy radzilabym zrobic zdjecie
rtg zeby wykluczyc zlamanie badz pekniecie kosci.
Na pieniadze z ubezpieczenia nie masz co liczyc raczej.
pozdrawiam
ewa

> [...]
> ostatnie pytanie troche off-topic czy mogę liczyć na pieniądze z
> ubezpieczenia i o jakiej kwota jest możliwa?Pozdrawiam i dziękuje za

Ból barku - co pomoże ?
Leki przy złamaniu ręki
staw barkowy ortopedów
staw barkowy ortopedów
[Antykoncepcja] 7 dni przerwy - bezpieczne?