Re: Pekniętę żebro - pytanie

Data: 2008-05-05 23:01:52
Temat: Re: Pekniętę żebro - pytanie
Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl>

"Jacek" <p...@i...pl> wrote in message
news:fvnnqd$cio$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Witam. Czy ktoś wie, jak długo zrasta się pęknięte żebro? Jeden lekarz
> powiedział, że 4 tygodnie, inny, że 6. Już minęły 4 a mnie nadal
> pobolewa - na pewno się jeszcze nie zrosło. Czy po 6 tygodniach jest
> szansa, że ból ustąpi a żebro będzie w pełni zrosnięte?
> Pozdr.
> Jacek

Co młodsi to i po 2 tygodniach chodzili (tak naprawde zrastanie to nie jest
proces, który "nagle" po 4 a nie akurat 1 tygodniu się zrasta). Ale to
pewnie większość osób doskonale wie... Polecam przez powiedzmy dwa tygodnie
pozostawać w bezwzględnym odpoczynku fizycznyn, następnie na spacery
chodzić, żeby nie było powikłań zadnych przy "większym" oddychaniu... Myślę,
że ból może trwać troszkę dłuzej, ale na pewno nie będzie pernamentny

Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/